Education Scorecard in the Middle East
Performance and Context into Student Achievement in Global Tests
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 74.89
-
31 060 Ft (29 581 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 212 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 848 Ft (23 665 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
31 060 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. október 11.
- ISBN 9783031722059
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783031722028
- Terjedelem324 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk LVI, 324 p. 218 illus., 217 illus. in color. 694
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines student achievement in global tests in Middle Eastern countries. Through statistical analysis of published TIMSS, PISA and PIRLS results, it explores the impact of context on student performance in Arab States, Israel, Iran, and Turkey.
The volume concentrates on measuring education quality through international test results in reading, mathematics, and science, demonstrating long-term investment by teachers, principals, education agencies, and societies at large. Educational system features that shape outcomes are taken into account, along with contextual social, economic, political and cultural factors. In addition to scrutinizing gender gaps, school climate, home influence, teaching quality, students’ math/science attitudes, and the role of tech, a special chapter addresses the impact of Covid-19 on education.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction.- 2. Societal Context.- 3. Education Systems.- 4. Achievement in International Tests.- 5. Gender Differences in Achievement.- 6. School Context.- 7. Home Environment.- 8. Classroom Context.- 9. Curriculum: Topics, Instruction Time, and Use ofTechnology.- 10. Summary & Conclusion.- 11. Education after Covid-19.
Több
Vela Veritatis: Hermeneutik, Wissen und Sprache in der Intellectual History des 12. Jahrhunderts
110 738 Ft
101 879 Ft