• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Education Policy Analysis: Liberal Studies and National Education in Hong Kong

    Education Policy Analysis by Fung, Dennis Chun-Lok; Lui, Wai-mei;

    Liberal Studies and National Education in Hong Kong

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2017
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2016. szeptember 30.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811026089
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem95 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 1766 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk IX, 95 p. 4 illus. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book reports on a five-year longitudinal study of the policy relating to the introduction of Liberal Studies, which was developed as an interdisciplinary curriculum in the New Senior Secondary (NSS) academic structure in post-colonial Hong Kong. It also examines the implementation of Moral and National Education, which has become one of the most recent controversial issues in Hong Kong’s education policy. Adopting a cross-subject perspective, it concludes by illustrating the roles of Liberal Studies and Moral and National Education in strengthening multi-disciplinary learning and citizenship education in the NSS academic structure.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Liberal Studies and National Education in Post-Colonial Hong Kong.- Chapter 2 Review of Liberal Studies, National Education and Education Policy Framework.- Chapter 3 Research Design, Methodology and Data Collection.- Chapter 4 Results and Data Analysis.- Chapter 5 Discussion and Implications.

    Több