• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Business Transformation in Africa, Volume II: Digital Ecosystems, Consumer Experience, and Engagement

    Digital Business Transformation in Africa, Volume II by Anning-Dorson, Thomas;

    Digital Ecosystems, Consumer Experience, and Engagement

    Sorozatcím: Palgrave Studies in Technology and Innovation in Africa;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. október 2.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031972096
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem343 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXI, 343 p. 10 illus., 7 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    As Africa's digital economy expands rapidly, it presents a wealth of opportunities for both micro and macroeconomic development. This book, the second of two volumes, offers a comprehensive examination of how digital technologies are altering the way companies interact with customers and the continent's broader digital ecosystem.

    Drawing on a rich mix of empirical studies and conceptual frameworks, this volume examines key themes at the forefront of Africa's digital revolution. It explores the impact of super-apps and IoT on consumer interactions, the role of mobile technologies in shaping African digital ecosystems, and the multifaceted influence of digital technologies on socio-economic development. The book delves into cutting-edge customer engagement strategies, including the use of short-form video content, chatbots, and emojis in digital customer service, providing empirical insights into their effectiveness in the African context. Furthermore, this volume offers nuanced analyses of social media's role in brand engagement and e-commerce, exploring generational dynamics and cross-country trends. It also examines the intersection of digital activism and brand management, offering valuable insights for companies navigating the complex socio-political landscape of African markets. It will be of great interest to scholars and students of innovation strategy and business in Africa.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Chapter 1: Navigating the Digital Frontier: Africa’s Transformation in the Age of Innovation.- Chapter 2: Mobile Technologies Transforming Digital Ecosystems in Africa.- Chapter 3: Contextually Calibrated Framework for E-Commerce and Online Consumer Behavior in Africa.- Chapter 4: Beyond Adoption: Novel Theoretical Extensions for Understanding E-commerce in Emerging African Markets.- Chapter 5: The Super-App Effect: Transforming Customer Engagement Through Digital Ecosystem Integration in Africa.- Chapter 6: Short-Form Video Content in African Digital Marketing.- Chapter 7: Chatbot Implementation in Customer Service in Africa.- Chapter 8: Emoji as Digital Empathy in Service Recovery in the African Context.- Chapter 9: Digital Identity Across Generations: Consumer Behavior in Africa's Social Media Ecosystem.- Chapter 10: Brand Pride and Social Dynamics in Africa's E-Commerce Evolution.- Chapter 11: Digital Activism and Brand Trust: Crisis Communication Strategies in Africa's Digital Ecosystem.- Chapter 12: Balancing Automation and Trust: The Future of Digital Insurance in African Markets.- Chapter 13: Conclusion – Africa’s Digital Transformation: From Innovation to Impact.

    "

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Digital Business Transformation in Africa, Volume II: Digital Ecosystems, Consumer Experience, and Engagement

    Security, Privacy, and Trust in WBANs and E-Healthcare

    Singh, Anuj Kumar; Kumar, Sachin; (ed.)

    57 330 Ft

    45 864 Ft

    Digital Business Transformation in Africa, Volume II: Digital Ecosystems, Consumer Experience, and Engagement

    Münchener Kommentar zum Aktiengesetz Bd. 6: §§ 329-410, WpÜG, Österreichisches Übernahmerecht

    Kalss, Susanne; Biller, Sebastian; Kreße, Bernhard;, Goette, Wulf; Habersack, Mathias; Kalss, Susanne; (ed.)

    115 715 Ft

    Digital Business Transformation in Africa, Volume II: Digital Ecosystems, Consumer Experience, and Engagement

    European Data Protection Law in Practice: A Practitioner's Guide

    Laue, Philip; Nink, Judith; Kremer, Sascha;

    70 507 Ft

    next