• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Cognitive Styles and Classroom Learning

    Cognitive Styles and Classroom Learning by Morgan, Harry;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 276 Ft (25 025 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 255 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 021 Ft (20 020 Ft + 5% áfa)

    26 276 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Praeger
    • Megjelenés dátuma 1997. július 30.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780275956844
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 234x155 mm
    • Súly 397 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Cognitive style theory suggests that individuals utilize different patterns in acquiring knowledge. This book describes various styles of processing information that are employed by children as they receive new information in various settings-especially in teaching/learning situations. Cognitive style is not an indication of one's level of intelligence, but a description of the unique strategies that learners employ in acquiring new information. This book describes individual differences that have been documented through scholarly investigations of cognitive styles, highlights philosophical and theoretical foundations of cognitive style concepts, and pinpoints implications for classroom practice.

    Researched concepts are interwoven with current issues such as affirmative action and public policy to promote ideas that assist with a better understanding of at-risk learners and troubled youth in general. Currently, the theory of multiple intelligences is receiving widespread acceptance. This book suggests that MI theory is merely a reframing of cognitive style theory. The book also details how some children diagnosed as hyperactive are improperly labeled.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgments
    Introduction
    Philosophical Foundations: Concepts of Self Among Black Scholars
    Theoretical Foundations
    Field Dependent and Field Independent Cognitive Style
    Cognitive Style of Reflectivity Impulsivity
    Cognitive Styles of Conceptualization
    The Myers-Briggs Inventory
    Cognitive Style of Leveling-Sharpening
    Conclusion
    Selected Bibliography
    Index

    Több