Childhood and Consumer Culture
Sorozatcím: Studies in Childhood and Youth;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2010
- Kiadó Palgrave Macmillan UK
- Megjelenés dátuma 2010. augusztus 11.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9780230227835
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem266 oldal
- Méret 216x140 mm
- Súly 485 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 266 p. Tables, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction; D.Buckingham & V.Tingstad PART I: HISTORY OF CHILDREN'S CONSUMPTION Valves of Adult Desire: The Regulation and Incitement of Children's Consumption; G.Cross Proper Toys for Proper Children: A Case Study of the Norwegian Company A/S Riktige leker (Proper Toys); T.Korsvold The Books That Sing: The Marketing of Children's Phonograph Records, 1890-1930; J.Smith PART II: THEORY AND METHOD IN RESEARCH ON CHILDREN'S CONSUMPTION Commercial Enculturation: Moving Beyond Consumer Socialization; D.T.Cook Subjectivities of the Child Consumer: Beings and Becomings; B.Johansson Researching Things, Objects and Gendered Consumption in Childhood Studies; C.Mitchell PART III: PRACTICES OF CONTEMPORARY MARKETERS Children's Virtual Worlds: The Latest Commercialization of Children's Culture; J.Wasko Creating Long-lasting Brand Loyalty ? or a Passing 'Craze'? Lessons from a 'Child Classic' in Norway; I.Hagen & ?.Nakken The Cute, the Spectacle and the Practical: Narratives of New Parents and Babies at The Baby Show; L.Martens PART IV: SOCIAL CONTEXTS OF CHILDREN'S CONSUMPTION The Stuff at Mom's House and the Stuff at Dad's House: The Material Consumption of Divorce for Adolescents; C.Collins & M.Janning The Dao of Consumer Socialization: Raising Children in the Chinese Consumer Revolution; R.W?rdahl 'Those Who Have Less Want More. But Does it Make Them Feel Bad?' Deprivation, Materialism and Self-Esteem in Childhood; A.Nairn, P.Bottomley & J.Ormrod PART V: CHILDHOOD IDENTITIES AND CONSUMPTION Branded Selves: How Children Relate to Marketing on a Social Network Site; H.Skaar 'Hello ? We're only in the Fifth Grade!!': Children's Rights, Intergenerationality and Constructions of Gender in Public Discourses about Childhood; M.Rysst 'One Meets Through Clothing': The Role of Fashion in the Identity Formation of Former Soviet Union Immigrant Youth in Israel; D.Lemish & N.Elias
Több
Contemporary Primary Care
14 805 Ft
13 325 Ft
Hot Woman: Sexy Erotic Stories for Adults Illustrated with Hentai Pictures - Naked Illustrations. DE
The Palestine Yearbook of International Law (2018)
115 715 Ft
106 458 Ft