Catastrophe and Higher Education
Neoliberalism, Theory, and the Future of the Humanities
Sorozatcím: Palgrave Studies on Global Policy and Critical Futures in Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. december 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030624811
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030624781
- Terjedelem272 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 381 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 272 p. 1 illus. Illustrations, black & white 220
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book asks what it means to live in a higher educational world continuously tempered by catastrophe. Many of the resources for response and resistance to catastrophe have long been identified by thinkers ranging from Ralph Waldo Emerson and William James to H. G. Wells and Emanuel Haldeman-Julius. Di Leo posits that hope and resistance are possible if we are willing to resist a form of pessimism that already appears to be drawing us into its arms. Catastrophe and Higher Education argues that the future of the humanities is tied to the fate of theory as a form of resistance to neoliberalism in higher education. It also offers that the fate of the academy may very well be in the hands of humanities scholars who are tasked with either rejecting theory and philosophy in times of catastrophe—or embracing it.