Bildungstrieb
Zur Karriere eines Konzepts zwischen 1780 und 1830
Sorozatcím: Studien und Materialien zur Geschichte der Philosophie; 95;
- Kiadói listaár EUR 39.80
-
16 507 Ft (15 720 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
16 507 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2019
- Kiadó Olms Wissenschaft
- Megjelenés dátuma 2019. június 27.
- ISBN 9783487157870
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 240x165x11 mm
- Súly 285 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Today, the dominant feature of the self-description of humans is one that confines them to their biological substrate. Genetic engineering, radical constructivism or brain physiology are among those disciplines which advocate such a perspective. The polyphonic descriptions of human beings around 1800, pointing out the simultaneity of body and mind, fall silent in favour of a one-sided and limited purely scientific self-thematization. Around 1800, due to their non-compliance regarding disciplinary boundaries between natural history, philosophy and literature, thinkers opened up a space for polyphony. The use of the "Bildungstrieb" (nisus formativus) in various contexts is eloquent evidence for this.
The present volume on the "Bildungstrieb" does not and cannot replace previous reconstructions of the concept of "Bildung", but at best complements them by drawing the reader's attention once again to the roots of the concept of "Bildung" in the "Bildungstrieb" that lie beyond a purely cognitive, mental, subjectivist understanding of "Bildung".
Charles Walters: The Director Who Made Hollywood Dance
14 332 Ft
12 899 Ft
Mentalisierungsgestützte Therapie: Das MBT-Handbuch - Konzepte und Praxis
20 716 Ft
19 681 Ft