Attention Economy
Understanding the New Currency of Business
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 12.99
-
6 205 Ft (5 910 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 621 Ft off)
- Kedvezményes ár 5 585 Ft (5 319 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
6 205 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Harvard Business School Press
- Megjelenés dátuma 2002. július 1.
- ISBN 9781578518715
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 226x172x17 mm
- Súly 567 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Thought provoking
-Time Magazine
Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!
"A worthy message"
-Publishers Weekly
AUTHORBIO: Thomas H. Davenport is the Director of the Accenture Institute for Strategic Change and author of Process Innovation and Working Knowledge, Harvard Business School Press. John C. Beck is an Associate Partner and Senior Research Fellow at the Accenture Institute for Strategic Change.
Thought provoking
-Time Magazine
Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!
"A worthy message"
-Publishers Weekly
AUTHORBIO: Thomas H. Davenport is the Director of the Accenture Institute for Strategic Change and author of Process Innovation and Working Knowledge, Harvard Business School Press. John C. Beck is an Associate Partner and Senior Research Fellow at the Accenture Institute for Strategic Change.
Tartalomjegyzék:
1 A New Perspective on Business: Welcome to the Attention Economy
2 Attention, the Story So Far: What Attention Is and Isn't
3 Doing a Number on You: The Measurement of Attention
4 From Amoebas to Apes: The Psychobiology of Attention
5 Luddites Beware: Attention Technologies
6 The Hidden Persuaders: Lessons from the Attention Industries
7 Eyeballs and Cyber Malls: E-Commerce and Attention
8 Command Performance: Leadership and Attention
9 Focused Choices and Global Resources: Strategy and Attention
10 Off the Org Chart: Organizational Structure and Attention
11 "You've Got (Lots and Lots of) Mail" : Managing Information, Knowledge, and Attention
12 From Myopia to Utopia: The Future of the Attention Economy
Attention Economy: Understanding the New Currency of Business
6 205 Ft
5 585 Ft