• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems

    Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems by Garvis, Susanne; Harju-Luukkainen, Heidi; Kangas, Jonna;

    Sorozatcím: Early Childhood Research and Education: An Inter-theoretical Focus; 2;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)

    62 125 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2022. július 5.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030999094
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 477 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XI, 192 p. 9 illus., 6 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 276

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides global perspectives on assessment and evaluation practices with young children in contemporary times within early childhood education systems. It critiques and evaluates current evaluation and assessment goals and tools in early childhood settings. The book also compares the different approaches to educational evaluations from different countries in early childhood education and care. It provides insights into different approaches, techniques as well as perspectives of micro and macro-levels of analysis. This book aims to create an international understanding about the thematic conceptions of assessment for early childhood education and care.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    ​1. The Importance of Evaluating Early Childhood Education Environment Quality to Support theLearning of Young Children.- 2. The Whole Child Approach in Assessments in a Bilingual Child Care Center.- 3. Municipal awareness of gifted and talented children in Finland Swedish early childhood education and care in Finland.- 4. Opportunities and Challenges: Assessment in the New Zealand Early Childhood Context.- 5. Early Skills as Predictors for Later Educational Outcome in Mathematics and Science in Finland, Sweden, Norway and Denmark – A Further Analysis on TIMSS 2015 Data.- 6. Thinking Skills Intervention for Low-achieving Finnish Kindergarteners.- 7. Development; the alchemy of learning. The case of Andy.- 8. Progressive Feedback in Finnish early education.- 9. The educational assessment of kindergarten in China: From unitary to multiple.

    Több