• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Applied Sensory Analysis of Foods: Volume II

    Applied Sensory Analysis of Foods by Moskowitz, Howard R.;

    Volume II

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 115.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        54 941 Ft (52 325 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 494 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 447 Ft (47 093 Ft + 5% áfa)

    54 941 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 1988. január 1.

    • ISBN 9781315890692
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The two volumes divide naturally into three categories.Descriptive Analysis and the Dimensions of Sensory Perception comprises the first category and contains five papers.

    Több

    Hosszú leírás:

    The two volumes divide naturally into three categories.Descriptive Analysis and the Dimensions of Sensory Perception comprises the first category and contains five papers. These papers lie at the foundation of sensory analysis, for they discuss alternative methods for developing and using language to describe the sensory nuances of foods. The second category,Difference Testing and Intensity Scaling presents six papers dealing with basic measurement tools. These papers cover alternative methods, including new ones such as signal detection theory, which derive from other disciplines and only recently have entered the domain of sensory analysis. The third category,Multivariate Methods comprises four chapters and deals with new approaches, such as multidimensional scaling to represent stimuli in a geometric space, and the experimental design and optimization of products and concepts.These volumes thus present a spectrum of approaches, designed both to introduce the novice to the wealth of approaches, and to invite the professional to try these new techniques.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section 1: 1 Qualitative Methods for Language Development 2. Profile Methods
    - Flavor Profile and Profile Attribute Analysis 3. Quantative Descriptive Analysis 4. Beer Flavor Terminology - A Case History 5. The Texture Profile Method Section 2: 6. Difference Testing
    - Procedures and Panelists 7. Assessor Selection
    - Procedures and Results 8. Sensory Difference and Preference Testing
    - The Use of Signal Detection Measures 9. Uses and Abuses of Category Scales in Sensory Measurement 10. Magnitude Estimation Scientific Background and Use in Sensory Analysis 11. Standing Panels Using Magnitude Estimation for Research and Product Development

    Több