• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Affective Cartographies: Affinities and Affects in Arts, Research, and Pedagogies

    Affective Cartographies by Carrasco Segovia, Sara Victoria; Hernández Hernández, Fernando; Sancho-Gil, Juana María;

    Affinities and Affects in Arts, Research, and Pedagogies

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
      • Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)

    71 001 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book focuses on cartographies as epistemology and visual strategy, highlighting three major axes: corporeal, affective, and nomadic learning. Based on the onto-episte-methodological and ethical displacement from reductive approaches, the book emphasizes new ways of understanding arts, research, teaching and learning processes at the university and beyond. Contributions highlight practices focused on dialogue, sharing, readings and philosophical discussions which allow educators to move away from what is typically thought of as ‘correct’, and reinforce the importance of a decolonized approach to learning and knowledge, understanding the (re)search process as an imperfect journey in becoming.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1: Exploring relationships between affects and different cartographical conceptions in various contexts and educational research settings.- 2:An invitation to explore the relationships between affect and different conceptions of cartographies in a range of contexts and educational research settings.- 3: C/a/r/tography to map affections about my relationship with the University.- 4: Artistic Research and Cartography Thinking: common sites for becoming-with.- 5: Walking-with public art: Mapping ‘Re’ encounters underground.- 6: Exploring scenarios, possibilities, and challenges of cartographies in school and higher education.- 7: Embodied, entangled and felt: encounters between carte, audio geographies and the nonhuman in a public garden space.- 8: Cartography as a filmic text: drifting to juxtapose the immaterial bodies and affects.- 9: Affective Cartographies art project: in pursuit of a meaningful learning.-10: Secondary School Teachers' Learning Cartographies as Experiences of Being Affected.- 11: The fold in post qualitative inquiry through a living cartography.- 12: Exploring university students' practices of affects on their cartographic learning trajectories.- 13: Cartographies for gendering an affective pedagogy.


    Több