Advances in Practical Applications of Agents, Multi-Agent Systems, and Computational Social Science: The PAAMS Collection
23rd International Conference, PAAMS 2025, Lille, France, June 25–27, 2025, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 70.61
-
29 285 Ft (27 890 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 857 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 428 Ft (22 312 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
29 285 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2026. január 3.
- ISBN 9783032076373
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem398 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVI, 398 p. 140 illus., 120 illus. in color. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
Tartalomjegyzék:
.- Main Track.
.- Transformer Based Models for Offline Multi-Agent Reinforcement Learning.
.- Theory and Practice of Natural Strategy Checking in Concurrent Games with Imperfect Information.
.- Optimizing road intersections using phase scheduling.
.- SysTemp: A Multi-Agent System for Template-Based Generation of SysML v2.
.- Evaluating Infrastructure-Less Cooperative Parking Guidance via Agent-Based Simulation.
.- Multi-Agent Reinforcement Learning with Automated Negotiation for Serial Supply Chain Management.
.- Royal FLush: a MAS-based platform for Decentralized Federated Learning based on SPADE agents.
.- Prioritized Path Planning for Multi-Agent Pickup and Delivery with Multi-Item Packing Problem.
.- Distribution Model: Separation of Concerns to Facilitate the Distribution of Agent-Based Models.
.- Towards an LLM-powered Social Digital Twinning Platform.
.- Knowledge Graph-Enhanced Multi-Agent Infrastructure for coupling physical and digital robotic environments.
.- Applying an Innovative TCN and Multi-Tasks SVM for Early Sepsis Prediction.
.- Towards understanding Complex Adaptive Systems: An illustration on urban logistics.
.- Efficient Assignment of Immediate Tasks Using Deep Reinforcement Learning in Multi-Agent Pickup and Delivery.
.- Towards a replicable synthetic population and agent-based transport model for Bavaria.
.- LDAS: Proposal for semi-optimal Storage Locations using LDA and SA
.- Influence of State Representation on Algorithmic Collusion under Deep Learning.
.- MASPY: A Python-Based Framework for Developing BDI Multi-Agent Systems.
.- Is Generative Artificial Intelligence Ready for Computational Social Science?.
.- Learning Controllability Using Destination Channels with Reward Navigation in Multi-Agent Systems.
.- A migration control approach to improve security for Open MAS in IoT networks.
.- Drone Swarms for Multi-Perspective Monitoring of Large Mammals in their Natural Habitats: Deployment and Field Trials.
.- An Identity Based Agent Model for AI Value Alignment.
.- Rasa4JaCa - A Communication Interface between Multi-agent Systems and Opensource Chatbot Technologies.
.- SPADE as a MAS framework for the development of Digital Twins.
.- TimeCIEL : Contextual Interactive Ensemble Learning for Time Series Classification.
.- Marketing Strategies and Context Effects.
.- DEMONSTRATIONS TRACK.
.- Why is intersection control such a difficult task? A demonstration.
.- Situated Agents in Action: Extending VEsNA with Spatial and Grabbable Artifacts.
.- On the Usability and Extensibility of VITAMIN.
.- Analysis, Implementation and Demonstration of the Nim Game Mathematical Winning Strategy.
.- Machine learning for decision support and automation in games: agent city navigation.
.- Planner-Guided Robot Swarm Demonstration with Natural Language Control.
.- Demonstration: WellProdSim Social Simulator Terrain Model.
.- From Console to Dashboard: A Demonstration of Real-Time Visualization for Social Simulation with WellProdSim.
.- CyberAIMs: Using Agent-based Modeling & Simulation to address Strategies in Cyberspace.
Wrox's ASP.NET 2.0 Visual Web DeveloperTM 2005 Express Edition Starter Kit: Surveillance Studies
9 550 Ft
8 595 Ft
Grids for the Dynamic Image
7 142 Ft
6 214 Ft