• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap

    Addressing Inequities in Modern Educational Assessment by Sainz, Jorge; Sanz, Ismael;

    Bridging the Gap

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. november 15.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031458019
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem205 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 494 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk X, 205 p. 34 illus., 29 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 512

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This edited book focuses on the central and up-to-date issues that represent some of the most relevant challenges and limitations of International Learning Assessments (ILSAs). It specifically sheds light on the general effects of the discontinuation of face-to-face education on students at diverse academic levels during the COVID-19 pandemic.

    Through the lens of the most relevant experts of the field, it highlights the asymmetric effects on students based on family income, education level, or employment, imposing a heavy toll on those with less resources.

    It raises issues regarding the impact on the mental health of students and education professionals due to school closures. Modern education is shifting its focus from just scores to detailed, qualitative feedback. Such comprehensive insights help students identify both strengths and growth areas, making assessments more constructive.

    This book is aimed for researchers in the field of educationalassessments, graduate and postgraduate students, policy makers, and anyone interested in making informed decisions regarding ILSAs. COVID-19 brought immense educational challenges, it also presented an unprecedented opportunity: to reassess and reform existing systems, steering towards assessments that are both fair and empowering.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    A Post-Covid Comparative Analysis of Digital Skills in Vocational Education Teachers for 4 Latin American Countries.- The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education Learning.- The Role of International Education Agencies after the Pandemic.- Tutoring and its Effects on Academic Achievement: A Policy Evaluation with Machine Learning Methods.- The Impact of the School Closures on Bullying and Cyberbullying in Spain.- Virtual or Face-to-face Education: What have We Learned from the Years of the Pandemic?.- Opportunity Costs, Covid-19, and Early Dropout Rate.- Random Experiment on Relative Performance Feedback in Higher Education at URJC.- Gender Gap in STEM Education.- Digital Adoption in Times of Crisis: A Study for the European Countries.- A Review of Social Conditions During the Quarantine Period -Covid-19.

    Több