2D to VR with Unity5 and Google Cardboard
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó A K Peters
- Megjelenés dátuma 2017. március 13.
- ISBN 9781138628861
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 660 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Halftones, black & white; 188 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The book provides an up-to-date introduction to the latest version of Unity and its workflow by guiding readers through various prototypes. These range from 2D to 3D game concepts for PC and mobile, will allow readers to get acquainted with several important concepts and allow them to become competent Unity developers able to learn at their own pace. The book starts by introducing Unity and proceeds in building a basic understanding of its main components by developing a first, simple 2D game before proceeding in developing a full casual game to development of a simple but immersive 3D game concept to be tested first on PC before exploring how to port it for mobile VR.using Google Cardboard.
TöbbHosszú leírás:
The book provides an up-to-date introduction to the latest version of Unity and its workflow by guiding readers through various prototypes. These range from 2D to 3D game concepts for PC and mobile, will allow readers to get acquainted with several important concepts and allow them to become competent Unity developers able to learn at their own pace. The book starts by introducing Unity and proceeds in building a basic understanding of its main components by developing a first, simple 2D game before proceeding in developing a full casual game to development of a simple but immersive 3D game concept to be tested first on PC before exploring how to port it for mobile VR.using Google Cardboard.
TöbbTartalomjegyzék:
Section I Our First Game
Chapter 1: Getting Around in Unity
Chapter 2: Setting Up a Platform Game
Chapter 3: Running and Jumping
Chapter 4: Sound and More
Chapter 5: Scoring and Final Touches
Section II Building a Match 3 Game for PC and Mobile
Chapter 6: Game and Music Managers
Chapter 7: "Jem Matcher:" Part 1
Chapter 8: "Jem Matcher:" Part 2
Chapter 9: Moving to Mobile
Section III Developing a 3D Game for PC and VR
Chapter 10: Terrain and First Person Character
Chapter 11: Enemies and Path Finding
Chapter 12: Introduction to VR and Google Cardboard
Chapter 13: Porting to VR
Section IV Advanced Topics
Chapter 14: Physics
Chapter 15: Introduction to Shaders
Chapter 16: Setting up Unity Ads, IAPs, and Analytics
Több
Intercultural Foreign Language Teaching and Learning in Higher Education Contexts
60 553 Ft
55 709 Ft