• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching Architecture(s) in the Post-Covid Era: The New Age of Digital Design

    Teaching Architecture(s) in the Post-Covid Era by Geyer, Sadiyah;

    The New Age of Digital Design

    Sorozatcím: Routledge Focus on Design Pedagogy;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 53.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 793 Ft (24 565 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 159 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 635 Ft (19 652 Ft + 5% áfa)

    25 793 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    In the post-COVID era, understanding the profound impact of digital technologies on design pedagogy is crucial. This book delves into experimental design education, showcasing projects utilising technology to transform creative and analytical processes.


    Több

    Hosszú leírás:

    In the post-COVID era, understanding the profound impact of digital technologies on design pedagogy is crucial. This book delves into experimental design education, showcasing projects utilising technology to transform creative and analytical processes.


    Emphasising the potential for digital-era technologies to create novel educational opportunities, the book addresses recent global events and their role in minimising educational disruptions in the evolving hybrid educational landscape. Each chapter offers case studies exploring digital technology's influence across architectural education, spanning interior design, urban planning, parametric digital design, architectural conservation, and design analysis. Contributors envision the hybrid virtual design studio’s future and discuss the collaborative role of digital technologies in urban design projects. The book analyses contemporary parametric design processes and machine learning through innovative historical case studies, examining new technologies in architectural conservation.


    With case studies from diverse locations, including South Africa, Turkey, the UK, and the United States, the book provides a global perspective on the influences and potential futures of digital technologies in architecture. Essential for those interested in the future of spatial design education, this book illuminates the pivotal role of technology in shaping its trajectory.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Augmented Studio: Teaching and Learning in Digital Space  2. Digital Twin Cities: An Instrument for Pedagogical Change  3. Poorly Trained: Towards an AI Pedagogy in Architecture  4. A Point Cloud Pedagogy  5. Observing/Performing the (Pandemic) Every Day: Photographic Writing as a Curating Tool in Online Architectural Education


     


     

    Több