Shaping Literacy Achievement
Research We Have, Research We Need
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.99
-
14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 865 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 462 Ft (10 916 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 327 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Guilford Press
- Megjelenés dátuma 2007. április 26.
- ISBN 9781593854096
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem258 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 366 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
In the era of No Child Left Behind, what literacy research is still needed? How should it be conducted? And what role does research play in determining the kinds of literacy experiences that actually take place in classrooms?
TöbbHosszú leírás:
Tartalomjegyzék:
2. Policy Shaping Early Literacy Education and Practice: Potentials for Difference and Change, Kathleen A. Roskos
3. Home Literacy Environments: What We Know and What We Need to Know, Patricia A. Edwards
4. Reconsidering Adolescent Literacy: From Competing Agendas to Shared Commitment, Mark W. Conley
5. Adolescent Literacy: Where We Are, Where We Need to Go, Donald D. Deshler and Michael F. Hock
6. Research in Writing Instruction: What We Know and What We Need to Know, Gary A. Troia
7. Integrating Literacy and Science: The Research We Have, the Research We Need, Gina N. Cervetti, P. David Pearson, Jacqueline Barber, Elfrieda Hiebert, and Marco Bravo
8. Research on Teaching Powerful Composition Strategies We Have and Research We Need, Karen R. Harris and Steve Graham
9. The Role of Research in the Literacy Policies We Have and the Policies We Need, Barbara A. Kapinus
10. What We Have Learned since the National Reading Panel: Visions of the Next Version of Reading First, Michael Pressley and Lauren Fingeret
11. Concluding Reflections, Michael Pressley with Alison K. Billman, Kristen H. Perry, Kelly E. Refitt, and Julia Moorhead Reynolds
Building Your Best Chemistry Career Volume 1: Academic Perspectives
54 941 Ft
49 447 Ft
Handbook of Industrial Thermal Processing of Food
50 641 Ft
45 577 Ft
DreamWorks Gabby's Dollhouse: Crafty-Rific Sticker Activity Book
3 339 Ft
2 838 Ft