Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development
Sorozatcím: Institute of Food Technologists Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 194.95
-
93 137 Ft (88 702 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 314 Ft off)
- Kedvezményes ár 83 823 Ft (79 832 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
93 137 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2. Aufl.
- Kiadó Wiley–Blackwell
- Megjelenés dátuma 2012. február 23.
- ISBN 9780813813660
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem448 oldal
- Méret 245x178x25 mm
- Súly 1008 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development, Second Edition provides both theory and case histories illustrating the types of issues faced by food professionals, the nature of the thinking and the way problems can be solved in a practical format.
TöbbHosszú leírás:
During the past thirty years, companies have recognized the consumer as the key driver for business and product success. This recognition has, in turn, generated its own drivers: sensory analysis and marketing research, leading first to a culture promoting the expert and then evolving into the systematic acquisition of consumer-relevant information to build businesses. Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development is the first book to present, from the business viewpoint, the critical issues faced by business leaders from both the research development and business development perspective.
This popular volume, now in an updated and expanded second edition, presents a unique perspective afforded by the author team of Moskowitz, Beckley, and Resurreccion: three leading practitioners in the field who each possess both academic and business acumen. Newcomers to the field will be introduced to systematic experimentation at the very early stages, to newly emerging methods for data acquisition/knowledge development, and to points of view employed by successful food and beverage companies. The advanced reader will find new ideas, backed up by illustrative case histories, to provide another perspective on commonly encountered problems and their practical solutions.
This book is aimed at professionals in all sectors of the food and beverage industry. Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development is especially important for those business and research professionals involved in the early stages of product development, where business opportunity is often the greatest.
"This book is aimed at professionals in all sectors of the food and beverage industry and is especially important for those business and research professionals involved in the early stages of product development, where business opportunity is often the greatest." ( South African Food Science and Technology , 1 August 2012)
The Philosophy of Early Christianity
19 105 Ft
17 194 Ft
Why Nietzsche Still?: Reflections on Drama, Culture, and Politics
33 920 Ft
30 528 Ft
Math Essentials
10 552 Ft
9 708 Ft
The Big Empty – The Great Plains in the Twentieth Century: The Great Plains in the Twentieth Century