Rethinking Virtual Places
Sorozatcím: The Spatial Humanities;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 27.99
-
12 894 Ft (12 280 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 579 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 315 Ft (9 824 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 894 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Indiana University Press
- Megjelenés dátuma 2021. november 30.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9780253058355
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 395 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 32 b&w illus., 13 b&w tables - 13 Tables, black and white - 32 Illustrations, black and white Tables, black & white 208
Kategóriák
Hosszú leírás:
How would the humanities change if we grappled with the ways in which digital and virtual places are designed, experienced, and critiqued?
In Rethinking Virtual Places, Erik Malcolm Champion draws from the fields of computational sciences and other place-related disciplines to argue for a more central role for virtual space in the humanities. For instance, recent developments in neuroscience could improve our understanding of how people experience, store, and recollect place-related encounters. Similarly, game mechanics using virtual place design might make digital environments more engaging and learning content more powerful and salient. In addition, Champion provides a brief introduction to new and emerging software and devices and explains how they help, hinder, or replace our traditional means of designing and exploring places.
Perfect for humanities scholars fascinated by the potential of virtual space, Rethinking Virtual Places challenges both traditional and recent evaluation methods to address the complicated problem of understanding how people evaluate and engage with the notion of place.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword
Acknowledgments
Introduction: Rethinking Virtual Places
1. A Potted History of Virtual Reality
2. Dead, Dying, Failed Worlds
3. Architecture: Places Without People
4. Theories of Place & Cyberspace
5. Rats & Goosebumps: Mind, Body & Embodiment
6. Games are not Interactive Places
7. Do Serious Gamers Learn From Place?
8. Cultural Places
9. Evaluating Sense of Place, Virtual Places & Virtual Worlds
10. Place-Making Interfaces & Platforms
Conclusion: Dwelling, Culture, Care
Glossary
Index
Heroes of Science: Who Changed the World
4 569 Ft
4 203 Ft
Justice Without Violence
8 709 Ft
8 013 Ft