• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    (Re)narrating Teacher Identity by Miller, sj; Lensmire, Audrey; Schick, Anna;

    Telling Truths and Becoming Teachers

    Sorozatcím: Social Justice Across Contexts in Education; 6;

      • Kiadói listaár EUR 48.35
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 053 Ft (19 098 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma New
    • Kiadó Peter Lang
    • Megjelenés dátuma 2017. január 1.

    • ISBN 9781433134982
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem102 oldal
    • Méret 225x150x7 mm
    • Súly 190 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    With surprising candor, the authors of (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers crack open what it means to become and be a teacher in the twenty-first century United States.

    Több

    Hosszú leírás:

    With surprising candor, the authors of (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers crack open what it means to become and be a teacher in the twenty-first century United States. In an effort to dig deeper into the challenge of teaching, four new teachers engaged in a summer writers workshop. Drawing from the work of Barbara Kamler (2001), the teachers used artifacts such as school graffiti and text messages to "reposition" and (re)narrate their identities as teachers. In braving truth-telling, the authors built a collective well-being. These stories are an important resource for novice teachers, experienced teachers, and teacher educators alike for disrupting dominant teacher narratives and moving towards alternatives.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents

    Foreword

    Angela Coffee, Erin Studelberg, and Colleen Clements

    Chapter 1

    On Becoming a Group of Women

    Audrey Lensmire

    Chapter 2

    (Re)narrating

    Anna Schick

    Chapter 3

    Human/Teacher

    Amanda Mohan

    Chapter 4

    We're All Learning

    Aubrey Hendry

    Chapter 5

    Teacher as a Role to Play

    Marie D. S. Voreis

    Chapter 6

    Profound Thoughts on a Bathroom Wall

    Samantha Scott

    Epilogue

    The Wild Horses

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    Miller, sj; Lensmire, Audrey; Schick, Anna; (ed.)

    20 053 Ft

    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    Roe v. Dobbs: The Past, Present, and Future of a Constitutional Right to Abortion

    Bollinger, Lee C.; Stone, Geoffrey; (ed.)

    32 487 Ft

    29 238 Ft

    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    Information Systems: Creating Business Value

    Huber, Mark W.; Piercy, Craig A.; McKeown, Patrick G.;

    21 493 Ft

    19 344 Ft

    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    Blockchains Anwendung

    Wang, Rong; Tsai, Wei-Tek; He, Juan;

    16 548 Ft

    15 721 Ft

    20% %kedvezmény
    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    Re-thinking Leisure in a Digital Age

    Silk, Michael; Millington, Brad; Rich, Emma;(ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers

    The Quintessence of Bernard Shaw

    Duffin, Henry Charles;

    42 997 Ft

    34 398 Ft

    next