(Re)narrating Teacher Identity
Telling Truths and Becoming Teachers
Sorozatcím: Social Justice Across Contexts in Education; 6;
- Kiadói listaár EUR 48.35
-
20 053 Ft (19 098 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
20 053 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma New
- Kiadó Peter Lang
- Megjelenés dátuma 2017. január 1.
- ISBN 9781433134982
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem102 oldal
- Méret 225x150x7 mm
- Súly 190 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
With surprising candor, the authors of (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers crack open what it means to become and be a teacher in the twenty-first century United States.
TöbbHosszú leírás:
With surprising candor, the authors of (Re)narrating Teacher Identity: Telling Truths and Becoming Teachers crack open what it means to become and be a teacher in the twenty-first century United States. In an effort to dig deeper into the challenge of teaching, four new teachers engaged in a summer writers workshop. Drawing from the work of Barbara Kamler (2001), the teachers used artifacts such as school graffiti and text messages to "reposition" and (re)narrate their identities as teachers. In braving truth-telling, the authors built a collective well-being. These stories are an important resource for novice teachers, experienced teachers, and teacher educators alike for disrupting dominant teacher narratives and moving towards alternatives.
TöbbTartalomjegyzék:
Table of Contents
Foreword
Angela Coffee, Erin Studelberg, and Colleen Clements
Chapter 1
On Becoming a Group of Women
Audrey Lensmire
Chapter 2
(Re)narrating
Anna Schick
Chapter 3
Human/Teacher
Amanda Mohan
Chapter 4
We're All Learning
Aubrey Hendry
Chapter 5
Teacher as a Role to Play
Marie D. S. Voreis
Chapter 6
Profound Thoughts on a Bathroom Wall
Samantha Scott
Epilogue
The Wild Horses
Több
Information Systems: Creating Business Value
21 493 Ft
19 344 Ft