Reframing Learning
Changing Practices, Sites, Histories, Lives
Sorozatcím: Routledge Research in the Sociology of Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.99
-
23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 882 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. december 30.
- ISBN 9781032947716
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem140 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 260 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 4 Line drawings, black & white 625
Kategóriák
Rövid leírás:
Disrupting the individualism of much conventional psychological research into learning, this book presents a situated, practice-based understanding of learning, based on the theories of situated learning and practice architectures, conceptualising learning as ontological transformation.
TöbbHosszú leírás:
Disrupting the individualism of much conventional psychological research into learning, this book presents a situated, practice-based understanding of learning, based on the theories of situated learning and practice architectures, conceptualising learning as ontological transformation.
While accepting that learning is consequential for learners, this book explores how learning matters for and in the world. The authors present a view of learning not just in the context of the lives of learners and those around them, but as part of the dynamic and organic site-ontological processes of world-historical and ecological change. While learners may be stars in their own lives and learning, they are also living, agentic beings who are part of Earth’s community of life and who respond to the changing world in ways that are consequential beyond their own lives. The book explores the place of learning from the point of view of the world as much as from the point of view of the learner. Distinctively, the book conceptualises learning as a social accomplishment and as a process that changes the worlds beyond individual learners.
A groundbreaking contribution from the leading scholars in the field, this book will be of great interest to scholars, researchers, and post-graduate students of education, social science, and philosophy, and the specific fields of professional practice, practice theory, learning sciences, and sociology.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Learning for living in everyday life 2. Learning in practice 3. Reframing learning as coming to practise differently 4. Learning is situated 5. Learning: Implications for theory, practice and education
Több