• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Problems in Philosophy of Education: A Systematic Approach

    Problems in Philosophy of Education by Johnston, James Scott;

    A Systematic Approach

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 32.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 760 Ft (15 010 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 152 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 608 Ft (12 008 Ft + 5% áfa)

    15 760 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2020. szeptember 17.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781350178960
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 363 g
    • Nyelv angol
    • 88

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Problems in Philosophy of Education canvasses several of the leading issues in philosophy of education. These include the disconnect between the disciplines of philosophy and philosophy of education, the strained relationship between educational practice and philosophy of education, the role of educational research in philosophy of education, and the lack of an independent scholarship for philosophy of education. James Scott Johnson argues for a philosophy of education separate and distinct from both the disciplines of philosophy and education and claims that philosophy of education should raise and address its own questions and concerns. Supporting this is a model of how philosophy of education should originate basic questions, together with a set of philosophic presuppositions regarding the model's logic, ethics, politics, and relationship to science and social science.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface: Problems in Philosophy of Education
    Introduction
    Part I: Philosophy of Education
    1. Setting the Scene
    2 Educational Theories and Philosophic Models
    3. Present Circumstances of Philosophy of Education
    4. The Two Constants in Philosophy of Education
    Part II: Theory and Research in Scholarship
    5. Between Philosophy and Education
    6. Philosophy or Theory of Education
    7. Philosophy and Educational Research
    Part III: Practice
    8. Teaching and Learning
    9. The Curriculum
    10. The Question of Schools as Social Institutions
    Part IV: Towards a New Program
    11. Question One
    12. Question Two
    13. Question Three
    Appendix
    Bibliography
    Index

    Több