Problems in Philosophy of Education
A Systematic Approach
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.99
-
15 760 Ft (15 010 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 152 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 608 Ft (12 008 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 760 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2020. szeptember 17.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350178960
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 363 g
- Nyelv angol 88
Kategóriák
Hosszú leírás:
Problems in Philosophy of Education canvasses several of the leading issues in philosophy of education. These include the disconnect between the disciplines of philosophy and philosophy of education, the strained relationship between educational practice and philosophy of education, the role of educational research in philosophy of education, and the lack of an independent scholarship for philosophy of education. James Scott Johnson argues for a philosophy of education separate and distinct from both the disciplines of philosophy and education and claims that philosophy of education should raise and address its own questions and concerns. Supporting this is a model of how philosophy of education should originate basic questions, together with a set of philosophic presuppositions regarding the model's logic, ethics, politics, and relationship to science and social science.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface: Problems in Philosophy of Education
Introduction
Part I: Philosophy of Education
1. Setting the Scene
2 Educational Theories and Philosophic Models
3. Present Circumstances of Philosophy of Education
4. The Two Constants in Philosophy of Education
Part II: Theory and Research in Scholarship
5. Between Philosophy and Education
6. Philosophy or Theory of Education
7. Philosophy and Educational Research
Part III: Practice
8. Teaching and Learning
9. The Curriculum
10. The Question of Schools as Social Institutions
Part IV: Towards a New Program
11. Question One
12. Question Two
13. Question Three
Appendix
Bibliography
Index
The Yards
7 161 Ft
6 230 Ft