• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Phenomenological Pedagogy: Training Educators in Applied Phenomenology

    Phenomenological Pedagogy by Ghigi, Nicoletta; Bizzari, Valeria; Sannipoli, Moira;

    Training Educators in Applied Phenomenology

    Sorozatcím: Contributions to Phenomenology; 139;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 117.69
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)

    48 811 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. július 3.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031879678
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem116 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 116 p.
    • 675

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This volume covers the application of phenomenology not only to psychology and psychiatry but precisely to pedagogy and the training of educators. It fills a gap in offering a unique resource which combines both theory and practice. Through an interdisciplinary means, this book provides new theories and applications of phenomenological pedagogy at all levels of education and with a unique focus on autism and special educational needs. It proposes a shift in the paradigm and treatment: from a neuro-cognitivist approach at the present core of most pedagogical theories to a phenomenological and enactivist perspective on subjectivity. It appeals to students, researchers, and practitioners working in phenomenology, psychology and education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    I (GHIGI) The phenomenological approach in applied pedagogy.- II (GHIGI) Phenomenological Pedagogy as Educational Practice. Training Trainers: toward Trainers’ Selbstbildung.- III
    ( From the Neurodivergent Mind to the Neurodivergent Bodies A Phenomenological Approach towards Neurodivergence.- IV ( Pedagogical Outcomes. Towards a Model of Musical Learning as Embodied, Temporal, Creative and Shared.- V (SANNIPOLI)Special Educational Needs.- VI (SANNIPOLI) Tools for phenomenological professional practice.

    Több