Phenomenological Pedagogy
Training Educators in Applied Phenomenology
Sorozatcím: Contributions to Phenomenology; 139;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. július 3.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031879678
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem116 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 116 p. 675
Kategóriák
Hosszú leírás:
This volume covers the application of phenomenology not only to psychology and psychiatry but precisely to pedagogy and the training of educators. It fills a gap in offering a unique resource which combines both theory and practice. Through an interdisciplinary means, this book provides new theories and applications of phenomenological pedagogy at all levels of education and with a unique focus on autism and special educational needs. It proposes a shift in the paradigm and treatment: from a neuro-cognitivist approach at the present core of most pedagogical theories to a phenomenological and enactivist perspective on subjectivity. It appeals to students, researchers, and practitioners working in phenomenology, psychology and education.
TöbbTartalomjegyzék:
I (GHIGI) The phenomenological approach in applied pedagogy.- II (GHIGI) Phenomenological Pedagogy as Educational Practice. Training Trainers: toward Trainers’ Selbstbildung.- III
( From the Neurodivergent Mind to the Neurodivergent Bodies A Phenomenological Approach towards Neurodivergence.- IV ( Pedagogical Outcomes. Towards a Model of Musical Learning as Embodied, Temporal, Creative and Shared.- V (SANNIPOLI)Special Educational Needs.- VI (SANNIPOLI) Tools for phenomenological professional practice.