• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media's Mapping Impulse
      • Kiadói listaár EUR 69.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 617 Ft (27 255 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Franz Steiner Verlag
    • Megjelenés dátuma 2019. szeptember 2.

    • ISBN 9783515124249
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem324 oldal
    • Méret 240x175x25 mm
    • Súly 802 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 63 SW-Abb., 9 Tabellen
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Cartography is one of the oldest forms of media. With cartography and media, meaning, ideology, and power are habitually arbitrated across and through space and time. Media has an underlying mapping impulse - a proclivity to comprehend itself and be rendered comprehensible through metaphors of topologies, networks, and flows that lead to the constant evacuation of spaces in order to produce places of communication. Both media and cartography are never static, but instead, are ongoing scopic and discursive regimes that continually make and remake how we understand and interact with our world. Developments in mobile computing have not only increased the pace, flow, and interaction of media across space, but also the ubiquity, and thus the taken-for-grantedness, of mapping. Owing to the practices of the neogeographers of the Geoweb, media requires geographical situatedness in which and for which media can take place. Media's Mapping Impulse is an interdisciplinary collection that explores the relationship between cartography, geospatial technologies, and locative media on the one hand, and new and traditional media forms such as social media, mobile apps, and film on the other.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Media's Mapping Impulse

    Media's Mapping Impulse

    Lukinbeal, Chris; Sharp, Laura; Sommerlad, Elisabeth;(ed.)

    28 617 Ft

    Media's Mapping Impulse

    The Practice of Crowdsourcing

    Alonso, Omar; Marchionini, Gary;

    31 521 Ft

    28 999 Ft

    Media's Mapping Impulse

    The Songbird Setup

    Sharpe, Maggie Linn

    5 624 Ft

    5 174 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Running across Europe: The Rise and Size of one of the Largest Sport Markets

    Scheerder, Jeroen; Breedveld, Koen; Borgers, Julie

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Chemoarchitectonic Atlas of the Rat Brain

    Paxinos, George; Kassem, Mustafa S.; Kirkcaldie, Matthew; Carrive, Pascal;

    72 581 Ft

    58 065 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Artificial Intelligence and Bioethics: Perspectives

    Vianna Sobrinho, Luiz; Modolo, Leandro; Araújo de Santana, Maíra;(ed.)

    59 718 Ft

    47 775 Ft

    next