Management Issues in China: Volume 2
International Enterprises
Sorozatcím: Routledge Library Editions: Business and Economics in Asia;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 14.99
-
7 161 Ft (6 820 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 432 Ft off)
- Kedvezményes ár 5 729 Ft (5 456 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
7 161 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. március 10.
- ISBN 9781138366602
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 44
Kategóriák
Rövid leírás:
As the 1990s progressed, China began to emerge as an economic giant. The chapters in this book, first published in 1996, illustrate many aspects of China’s path to internationalization. What becomes clear is that to succeed in China’s business world, foreign businesses need to become better informed.
TöbbHosszú leírás:
As the 1990s progressed, China began to emerge as an economic giant. The chapters in this book, first published in 1996, illustrate many aspects of China’s path to internationalization. They also raise important questions for further study. What becomes clear is that to succeed in China’s business environment, foreign business strategists need to become better informed of the type of challenges that China presents.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: China and International Enterprise John Child and Yuan Lu Part 1. Strategic Issues Facing International Enterprises in China 1. Open and Secret Regulations in China and their Implication for Foreign Investment Anne Carver 2. Overcoming Barriers to Technological Transfers into China Aimin Guo and Robert Akroyd 3. In Search of Complementary Assets: Co-Operative Strategies and Knowledge Seeking by Prospective Chinese Partners Jiatao Li and Oded Shenkar 4. Market Entry and Development in China: The Experience of Companies Selling Industrial Goods and Projects Ingmar Björkman Part 2. The Challenge of Managing International Enterprises in China 5. Conflict Management in US-Chinese Joint Ventures: An Analytical Framework Elizabeth Weldon and Karen A. Jehn 6. Linking Management Control and Interpartner Relationships with Performance in US-Chinese Joint Ventures Aimin Yan and Barbara Gray 7. The Management Process of Developing a Sino-British Joint Venture Roy Rimington Part 3. International Activities of Chinese Enterprises 8. International Management Strategies of Chinese Multinational Firms Hai yan Zhang and Daniel Van Den Bulcke 9. Hong Kong’s China-Invested Companies and their Reverse Investments in China Danming Lin 10. China’s Foreign Trade Corporations: Their Role in Economic Reform and Export Success Alasdair MacBean
Több