Kompetenzen messen, bewerten, entwickeln
Ein prozessanalytischer Ansatz für Gruppen
Sorozatcím: Betriebswirtschaftliche Abhandlungen; 128;
- Kiadói listaár EUR 99.95
-
41 454 Ft (39 480 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
41 454 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Aufl.
- Kiadó Schäffer-Poeschel
- Megjelenés dátuma 2006. január 1.
- ISBN 9783791025087
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem448 oldal
- Méret 230xx mm
- Súly 720 g
- Nyelv német
- Illusztrációk m. 53 Abb. u. 61 Tab. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Im Mittelpunkt steht das Kasseler-Kompetenz-Raster als Methode, Kompetenzen objektiv und prozessanalytisch in Gruppen zu messen. Erstmals wird der Zusammenhang zwischen Kompetenz und Erfolg belegt.
Erstmalige Darstellung der Zusammenhänge zwischen Kompetenz und Erfolgsmaßen auf der Grundlage eines objektiven Verfahrens.
Tartalomjegyzék:
1. Kompetenz: Welche Bedeutung kommt ihr zu?
2. Berufliche Handlungskompetenz: Definition, Differenzierung und Abgrenzung
3. Kompetenzmessung
4. Das Kasseler
-Kompetenz
-Raster: Ein Beobachtungsverfahren zur Kompetenzmessung
5. (Welche) Teamkompetenzen zählen? Die Bedeutung der Kom
-petenzaspekte bei der Bewältigung von Optimierungsaufgaben
6. Jammern
- und was dann? Eine sequenzanalytische Betrachtung des Interaktionsprozesses in Gruppen
7. Gruppenarbeit und Partizipation: Was tragen sie zur Kompetenzentwicklung bei?