• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Interactional Research Into Problem–Based Learning

    Interactional Research Into Problem–Based Learning by Bridges, Susan M.; Imafuku, Rintaro; Green, Judith;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 44.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 021 Ft (20 020 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 919 Ft (18 018 Ft + 5% áfa)

    21 021 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MP–PUP Purdue University Press
    • Megjelenés dátuma 2020. augusztus 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781557538048
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem440 oldal
    • Méret 228x152x22 mm
    • Súly 615 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 84 illustrations
    • 83

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Explores how students learn in an inquiry-led approach such as problem-based learning. Included are studies that focus on learning in situ and go beyond measuring the outcomes of PBL. The goal is to expand the PBL research base of qualitative investigations examining the social dimension and lived experience of learning within the PBL process.

    Több

    Hosszú leírás:

    Problem-based learning (PBL) has been deployed as a student-centered instructional approach and curriculum design in a wide range of academic fields across the world. The majority of educational research to date has focused on knowledge-based outcomes addressing why PBL is useful. Researchers of PBL are developing a growing interest in qualitative research with a process-driven orientation to examining learning interactions. It is essential to broaden this research base so as to support PBL designs and approaches to leading students into higher-order thinking and a deeper approach to learning.

    Interactional Research Into Problem-Based Learning explores how students learn in an inquiry-led approach such as PBL. Included are studies that focus on learning in situ and go beyond measuring the outcomes of PBL. The goal is to further expand the PBL research base of qualitative investigations examining the social dimension and lived experience of teaching and learning within the PBL process. A second aim of this volume is to shed light on the methodological aspects of researching PBL, adding new perspectives to the current trends in qualitative studies on PBL. Chapters cover ethnographic approaches to video analysis, introspective protocols such as stimulated recall, and longitudinal qualitative studies using discourse-based analytic approaches. Specifically, this book will further contribute to the current educational research both theoretically and empirically in the following key areas: students' learning processes in PBL over time and across contexts; the nature of quality interactions in PBL tutorials; the (inter)cultural aspects of learning in PBL; facilitation processes and group dynamics in synchronous and asynchronous face-to-face and blended PBL; and the developing nature of PBL learner identity.

    Több