-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. január 6.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030599102
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030599072
- Terjedelem189 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 274 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 189 p. 31 illus. Illustrations, black & white 227
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book directs critical attention to one of the most ubiquitous and yet under-analyzed games, Minecraft. Drawing on three years of ethnographic fieldwork into mobile games in Australian homes, the authors seek to take Minecraft seriously as a cultural practice. The book examines how Minecraft players engage in a form of gameplay that is uniquely intergenerational, creative, and playful, and which moves ambivalently throughout everyday life. At the intersection of digital media, quotidian literacy, and ethnography, the book situates interdisciplinary debates around mundane play through the lens of Minecraft. Ultimately, Exploring Minecraft seeks to coalesce the discussion between formal and informal learning, fostering new forms of digital media creativity and ethnographic innovation around the analysis of games in everyday life.
Tartalomjegyzék:
1. The Phenomenon.- 2. Exploring Play.- 3. Understanding Play.- 4. Play Practices and Modalities.- 5. Metagaming and Paratextual Play.- 6. Playing at Home.- 7. Institutional Play Spaces.- 8. Playing during and post COVID-19 pandemic.
Több
An Introduction to Japanese Linguistics
20 304 Ft
18 273 Ft
Group Sequential and Confirmatory Adaptive Designs in Clinical Trials
62 125 Ft
54 670 Ft
Chaucer's Language
9 072 Ft
8 165 Ft
Modernity and the Problem of Evil
7 142 Ft
6 428 Ft