Evidence and Public Good in Educational Policy, Research and Practice
Sorozatcím: Educational Governance Research; 6;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2018. június 22.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9783319864914
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783319588490
- Terjedelem220 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 3869 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXXI, 220 p. 11 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This volume draws together interdisciplinary approaches from political philosophy, social work, medicine and sociology to analyze the theoretical foundations and practical examples of evidence-based and evidence-informed education for the public good. It presents a range of conceptions of the evidence-based and evidence-informed education and a justification for why the particular examples or issues chosen fit within that conception for the sake of public good. It explores the current literature on evidence-based and evidence-informed educational policy, research and practice, and introduces a new term, ‘evidence free’, meaning actions of some policymakers who disregard or misuse evidence for their own agenda.
The demands about the quality and relevance of educational research to inform the policy and practice have been growing over the past decade in response to the Evidence-Based Education movement. However the literature is yet to tackle the question of the interrelationships between evidence, research, policy and practice in education for the public good in an international context. This book fills that gap.Tartalomjegyzék:
A Multidisciplinary Approach to Myelin Diseases
35 481 Ft
32 643 Ft