Epistemologien der Integration
Wissenspolitiken der postmigrantischen Gesellschaft am Beispiel von Schulbüchern
Sorozatcím: Postmigrantische Studien; 18;
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
20 322 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó transcript
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 20.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783837673753
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 26x154x242 mm
- Súly 555 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 3 SW-Abb., 21 Farbabb. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Schulbücher soziologisch gelesen: Eine Analyse von Wissenspolitiken der postmigrantischen Gesellschaft.
TöbbHosszú leírás:
Postmigrantische Gesellschaften zeichnen sich durch die in ihnen stattfindenden Aushandlungen von Differenz und Normalität aus. Als Seismografen hegemonialen Wissens sind Schulbücher dabei ein besonders instruktives Beispiel, um sich gesellschaftlichen Selbstverständigungsprozessen über Migration und Diversität zu nähern. Daniel Schumann rekonstruiert, wie Politikschulbücher der letzten zwanzig Jahre Integration zum Gegenstand machen. Dabei stellt sich heraus: Vorstellungen von Differenz und Normalität werden nicht allein durch stereotype Darstellungen aktualisiert, sondern auch dadurch, wie der Rahmen des kontrovers Diskutierbaren und des normativ Wünschenswerten gestaltet ist.
Besprochen in:
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung, 1 (2025), Thorsten Merl
Több
Stravinsky and The Rite of Spring
17 437 Ft
15 694 Ft
The Necessity for Consolation: John Cousins Speaks
13 272 Ft
12 210 Ft