• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Einfluss des strategischen Marketings auf die Verbraucher von Tourismusdienstleistungen: DE

    Einfluss des strategischen Marketings auf die Verbraucher von Tourismusdienstleistungen by Hassan, Azizul; Mariam Sardar, Stella;

    DE

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)

    22 769 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Verlag Unser Wissen
    • Megjelenés dátuma 2024. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786208258627
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem64 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv német
    • 516

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Diese Untersuchung wurde durchgeführt, um den Einfluss von Marketingstrategien zur Gewinnung von Touristen im Savoy Hotel zu bewerten. Die Ergebnisse zeigten, dass die Marketingstrategien des Savoy Hotels darauf abzielen, Touristen anzuziehen. Es wird jedoch empfohlen, dass die Geschäftsführung des Savoy Hotels geeignete Vorkehrungen für Geschäfts- und Neukunden trifft. Darüber hinaus muss der Inhalt der sozialen Medien überarbeitet werden, um einen größeren Nutzen aus dem Social-Media-Marketing zu ziehen.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Einfluss des strategischen Marketings auf die Verbraucher von Tourismusdienstleistungen: DE

    Biological Psychology: Introduction to Behavioral, Cognitive and Clinical Neuroscience

    Rosenzweig, Mark R.; Breedlove, S. Marc; Watson, Neil V.

    14 805 Ft

    13 325 Ft

    Einfluss des strategischen Marketings auf die Verbraucher von Tourismusdienstleistungen: DE

    Strategic Sport Marketing

    Shilbury, David; Westerbeek, Hans; Quick, Shayne;

    57 330 Ft

    51 597 Ft

    next