• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Sport Marketing

    Strategic Sport Marketing by Shilbury, David; Westerbeek, Hans; Quick, Shayne;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 120.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 733 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    57 330 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 4, New edition
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2021. március 31.

    • ISBN 9780367719470
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem404 oldal
    • Méret 229x175 mm
    • Súly 771 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A fully revised edition of this widely used introduction to sport marketing by leading educators. With international examples it remains the most comprehensive and well-informed reference for students and sport marketing professionals.

    Több

    Hosszú leírás:

    Sport now has to compete for the consumer dollar with a vast array of leisure activities online as well as offline. Successful sport marketing is the result of carefully structured planning, creativity and perseverance.

    Integrating the unique characteristics of sport with traditional marketing theory, Strategic Sport Marketing presents a framework of strategic decision-making. The authors outline the diverse markets for sport: participants, sponsors, spectators and fans. International case studies and 'sportviews' selected from a wide range of sports and media illustrate the unique features of sport marketing.

    Strategic Sport Marketing is a practical tool and theoretical guide to sport marketing internationally. The fourth edition of this widely used text is fully revised and updated. It includes new material on sports promotion, customer service and social media, as well as new case studies.

    'A sport marketing text at the undergraduate level needs to engage both student and teacher. . . I believe Strategic Sport Marketing does this rather well.' - Sport Management Review

    '. . . a comprehensive illustration of the integration of sport marketing theory with sport marketing practice.' - Journal of Sport Management

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface

    About the authors


    PART I INTRODUCTION

    1 An overview of sport marketing

    PART II IDENTIFICATION OF MARKETING OPPORTUNITIES

    2 The strategic sport
    -marketing planning process

    3 Understanding the sport consumer

    4 Market research: Segmentation, target markets and positioning

    PART III STRATEGY DETERMINATION

    6 Pricing strategies

    7 The place of the sport facility

    8 Customer satisfaction and service quality

    9 The sport promotion mix

    10 Advertising

    11 Sport and television

    12 Sport and new media

    13 How to attract and implement sponsorship

    14 Measuring the effectiveness of sponsorship

    15 Public relations

    16 Promotional licensing

    PART IV STRATEGY IMPLEMENTATION, EVALUATION AND ADJUSTMENT

    17 Coordinating and controlling marketing strategy

    Bibliography

    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Strategic Sport Marketing

    Strategic Sport Marketing

    Shilbury, David; Westerbeek, Hans; Quick, Shayne;

    57 330 Ft

    51 597 Ft

    Strategic Sport Marketing

    Corporate Blogs als Marketinginstrument: Nutzungsverhalten deutscher Unternehmen

    Sarstedt, Marko; Schwarzer, Philipp; Baumgartner, Andreas;

    17 419 Ft

    16 549 Ft

    Strategic Sport Marketing

    Radio et protection des droits sexuels des adolescentes au Nigeria

    IORLAHA, Paul Tersue; Kutim, Doom Grace; Iorlaha, Donald Torngu;

    18 207 Ft

    17 297 Ft

    Strategic Sport Marketing

    In Your Light We See Light – A Reformed Theology of Divine Illumination

    Uyen, Paul C.; Vanhoozer, Kevin J.; Levering, Matthew;

    14 327 Ft

    12 895 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Sport Marketing

    Representing Social Precarity in German Literature and Film

    Duvernoy, Sophie; Olson, Karsten; Plass, Ulrich

    13 849 Ft

    11 080 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Sport Marketing

    Children, Young People and Dark Tourism

    Kerr, Mary Margaret; Stone, Philip R; Price, Rebecca H.; (ed.)

    19 105 Ft

    15 284 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Sport Marketing

    Lyapunov Stability of Transformation Semigroups

    Rocha, Victor H. L.; Souza, Josiney A.

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    next