Strategic Sport Marketing
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 120.00
-
57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 733 Ft off)
- Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
57 330 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2021. március 31.
- ISBN 9780367719470
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem404 oldal
- Méret 229x175 mm
- Súly 771 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A fully revised edition of this widely used introduction to sport marketing by leading educators. With international examples it remains the most comprehensive and well-informed reference for students and sport marketing professionals.
TöbbHosszú leírás:
Sport now has to compete for the consumer dollar with a vast array of leisure activities online as well as offline. Successful sport marketing is the result of carefully structured planning, creativity and perseverance.
Integrating the unique characteristics of sport with traditional marketing theory, Strategic Sport Marketing presents a framework of strategic decision-making. The authors outline the diverse markets for sport: participants, sponsors, spectators and fans. International case studies and 'sportviews' selected from a wide range of sports and media illustrate the unique features of sport marketing.
Strategic Sport Marketing is a practical tool and theoretical guide to sport marketing internationally. The fourth edition of this widely used text is fully revised and updated. It includes new material on sports promotion, customer service and social media, as well as new case studies.
'A sport marketing text at the undergraduate level needs to engage both student and teacher. . . I believe Strategic Sport Marketing does this rather well.' - Sport Management Review
'. . . a comprehensive illustration of the integration of sport marketing theory with sport marketing practice.' - Journal of Sport Management
Tartalomjegyzék:
Preface
About the authors
PART I INTRODUCTION
1 An overview of sport marketing
PART II IDENTIFICATION OF MARKETING OPPORTUNITIES
2 The strategic sport
-marketing planning process
3 Understanding the sport consumer
4 Market research: Segmentation, target markets and positioning
PART III STRATEGY DETERMINATION
6 Pricing strategies
7 The place of the sport facility
8 Customer satisfaction and service quality
9 The sport promotion mix
10 Advertising
11 Sport and television
12 Sport and new media
13 How to attract and implement sponsorship
14 Measuring the effectiveness of sponsorship
15 Public relations
16 Promotional licensing
PART IV STRATEGY IMPLEMENTATION, EVALUATION AND ADJUSTMENT
17 Coordinating and controlling marketing strategy
Bibliography
Index
Strategic Sport Marketing
57 330 Ft
51 597 Ft
Southern Life, Northern City: The History of Albany's Rapp Road Community
11 941 Ft
10 986 Ft
Corporate Blogs als Marketinginstrument: Nutzungsverhalten deutscher Unternehmen
17 419 Ft
16 549 Ft