Einfluss des strategischen Marketings auf die Verbraucher von Tourismusdienstleistungen
DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.90
-
22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 769 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Verlag Unser Wissen
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786208258627
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem64 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv német 516
Kategóriák
Hosszú leírás:
Diese Untersuchung wurde durchgeführt, um den Einfluss von Marketingstrategien zur Gewinnung von Touristen im Savoy Hotel zu bewerten. Die Ergebnisse zeigten, dass die Marketingstrategien des Savoy Hotels darauf abzielen, Touristen anzuziehen. Es wird jedoch empfohlen, dass die Geschäftsführung des Savoy Hotels geeignete Vorkehrungen für Geschäfts- und Neukunden trifft. Darüber hinaus muss der Inhalt der sozialen Medien überarbeitet werden, um einen größeren Nutzen aus dem Social-Media-Marketing zu ziehen.
Több