Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets
Sorozatcím: Routledge-Giappichelli Studies in Business and Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 47.99
-
22 927 Ft (21 835 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 585 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 341 Ft (17 468 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 927 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. április 14.
- ISBN 9780367890667
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem212 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 390 g
- Nyelv angol 53
Kategóriák
Rövid leírás:
This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on:
- recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands;
- how luxury companies manage their communication and distribu Több
Hosszú leírás:
In recent years, luxury goods markets have faced significant changes that have influenced both the dynamics of the competition, as well as their strategies. The principal changes include the following:
- new geographical market development, such as in the Far East, India, and some parts of Africa (these countries are added to a list of already relevant countries that are involved in luxury goods consumption, such as the Emirates, Russia, and South America);
- diffusion of new media and new technologies in communication, which is characterized by a high degree of interaction;
- the evolution of distribution channels is underway – these channels are moving towards new forms of integration that utilize both physical digital channels.
This has forced firms to revise their strategies and implement multichannel marketing strategies to continue to operate in increasingly international markets that are characterized by increasingly more demanding and informed consumers.
This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on:
- recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands;
- how luxury companies manage their communication and distribution channels to compete in the market and the impact of digital marketing on their competition;
- the main models of direct and indirect distribution in the digital channels;
- how consumers react to multichannel strategies;
- trends, social commerce and CSR and how luxury companies react;
- identifying the different social media strategies for luxury companies.
Tartalomjegyzék:
1. Marketing and digital innovation.
2. The digital channel in luxury markets.
3. Direct and Indirect digital distribution in luxury markets: emerging business models
4. Social Media Strategies and Communication in luxury markets.
5. Social Commerce, Integration of channel for the future of luxury goods.
6. Corporate Social Responsibility for the future of luxury goods.
References
Több