• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Brands, Competition Law and IP

    Brands, Competition Law and IP by Desai, Deven R.; Lianos, Ioannis; Waller, Spencer Weber;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 104.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 969 Ft off)
      • Kedvezményes ár 44 717 Ft (42 588 Ft + 5% áfa)

    49 686 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2015. július 20.

    • ISBN 9781107103467
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem282 oldal
    • Méret 235x159x20 mm
    • Súly 550 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 b/w illus. 6 tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Introduces the emerging field of brand law and explores its interaction with the economics of modern branding.

    Több

    Hosszú leírás:

    Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of business theory and business practice. Contrary to the law's conception of trademarks, brands are used to indicate far more than source and/or quality. This volume begins the process of broadening the legal understanding of brands by explaining what brands are and how they function, how trademark and antitrust/competition law have misunderstood brands, and the implications of continuing to ignore the role brands play in business competition. This is the first book to engage with the topic from an interdisciplinary perspective, hence it will be a must-have for all those interested in the phenomenon of brands and how their function is recognized by the legal system. The book integrates both a competition and an intellectual property law dimension and explores the regulatory environment and case law in both Europe and the United States.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction Deven R. Desai, Ioannis Lianos and Spencer Weber Waller; Part I. Brands, Price Theory and Business Studies' Perspectives: 1. An introduction to the competitive effects of branding Peter Davis and Kirsten Edwards-Warren; 2. Bayer or Walgreen's? The relationship of premium and value brands in the United States James Langenfeld, Wenqing Li and Sophie Yang; 3. The value of brands and the challenge of free riding Tony Appleton and John Noble; Part II. Brands and Competition Law: 4. Brands, competition and antitrust law Deven R. Desai and Spencer Weber Waller; 5. Brands and brand management: insights from marketing for antitrust Gregory T. Gundlach and Joan M. Phillips; 6. Brands and market power: a bird's eye view Daniel A. Crane; 7. The two sides of brand marketing: reconsidering competition law governing distribution restraints Warren S. Grimes; 8. Brands, product differentiation and EU competition law Ioannis Lianos; 9. Private labels, brands and competition law enforcement Ariel Ezrachi and Ketan Ahuja; Part III. Brands and IP Law: 10. Trademark dilution and the management of brands: implications of the Trademark Dilution Revision Act for marketing and marketing research John D. Mittelstaedt; 11. Trademark law meets branding? Ilanah Fhima; 12: Brands, firms and competition Andrew Griffiths.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Brands, Competition Law and IP

    Watchstar

    Sargent, Pamela

    4 250 Ft

    3 909 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    Brands, Competition Law and IP

    Desai, Deven R.; Lianos, Ioannis; Waller, Spencer Weber; (ed.)

    49 686 Ft

    44 717 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    Marino's The Little ICU Book

    Galvagno, Samuel M.; MARINO, PAUL L.; Sing, Ronald Fong;

    60 674 Ft

    52 787 Ft

    20% %kedvezmény
    Brands, Competition Law and IP

    Tyranny Comes Home: The Domestic Fate of U.S. Militarism

    Coyne, Christopher J.; Hall, Abigail R.

    10 983 Ft

    8 786 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    MARCO POLO Reiseführer Toskana: Reisen mit Insider-Tipps. Inklusive kostenloser Touren-App

    Oberpriller, Sabine; Büld Campetti, Christiane;

    6 615 Ft

    6 284 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    Outpouring: A Theological Witness

    Vickers, Jason E.

    5 979 Ft

    5 501 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    Tadej Pogacar: Unstoppable

    McGrath, Andy

    8 116 Ft

    7 061 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    We Are What We Sell: How Advertising Shapes American Life. . . and Always Has [3 volumes]

    Coombs, Danielle Sarver; Batchelor, Bob; (ed.)

    75 006 Ft

    65 256 Ft

    Brands, Competition Law and IP

    Society and Sustainability

    Crowther, David; Seifi, Shahla; (ed.)

    42 997 Ft

    next