• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Advances in Advertising Research XV: Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI

    Advances in Advertising Research XV by Boutsouki, Christina; Hatzithomas, Leonidas; Panopoulos, Anastasios; Waiguny, Martin K.J.;

    Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI

    Sorozatcím: European Advertising Academy;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)

    53 249 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. december 24.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658491130
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem363 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 363 p. 63 illus., 32 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    The fifteenth volume of Advances in Advertising Research presents 24 top papers from the 22nd ICORIA conference in Greece, hosted by Aristotle University of Thessaloniki and the University of Macedonia. Selected from over 135 global contributions, it discusses AI-driven ads, transparency, emotional storytelling, ethical advertising and psychological ad impact, offering valuable insights for researchers and practitioners, in advertising, communication and media management.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Artificial Intelligence in Advertising.- Social Media, Influencers and Storytelling.- Digital Consumer Behavior and Shopping.- Corporate Social Responsibility (CSR) and Ethics.- Advertising and Consumer Psychology.

    Több