Advances in Advertising Research XV
Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI
Sorozatcím: European Advertising Academy;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 128.39
-
53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
53 249 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2026. január 2.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658491130
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem363 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 363 p. 63 illus., 32 illus. in color. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
The fifteenth volume of Advances in Advertising Research presents 24 top papers from the 22nd ICORIA conference in Greece, hosted by Aristotle University of Thessaloniki and the University of Macedonia. Selected from over 135 global contributions, it discusses AI-driven ads, transparency, emotional storytelling, ethical advertising and psychological ad impact, offering valuable insights for researchers and practitioners, in advertising, communication and media management.
" TöbbTartalomjegyzék:
Artificial Intelligence in Advertising.- Social Media, Influencers and Storytelling.- Digital Consumer Behavior and Shopping.- Corporate Social Responsibility (CSR) and Ethics.- Advertising and Consumer Psychology.
Több
Die Bibel. Einheitsübersetzung, Kompaktausgabe,Geschenkausgabe weiß: Gesamtausgabe. Revidierte Einheitsübersetzung 2017.. Mit Familienchronik
10 348 Ft
9 830 Ft
Neuroradiology: The Requisites: The Requisites
31 516 Ft
27 420 Ft
Pimp My Lunch: Zits Sketchbook No.10 Volume 14
3 851 Ft
3 543 Ft