• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • A Human-Centered Approach to Quality and Excellence in Management: Selected Papers from the 27th Excellence in Services International Conference, University of Bergamo, Italy, 2024

    A Human-Centered Approach to Quality and Excellence in Management by Ciasullo, Maria Vincenza; Martin, Jacques; Brunetti, Federico;

    Selected Papers from the 27th Excellence in Services International Conference, University of Bergamo, Italy, 2024

    Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 192.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
      • Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)

    79 876 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. december 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783032000620
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem220 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 220 p. 46 illus., 36 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides a comprehensive overview of how quality management can be rethought and revitalized to meet the challenges of today's and future socio-economic management.
    Presenting the outcomes of the 27th Excellence in Services International Conference, held in Bergamo, Italy, on August 29–30, 2024, the book brings together both selected research contributions and numerous best-practice examples in quality management.
    Researchers will gain valuable insights from this book, which offers theoretical contributions to the field of humanistic management and presents a reformulated approach that integrates quality and excellence. For managers, it offers new practical knowledge to effectively evaluate strategic, tactical and operational issues. In particular, it helps to improve decision-making processes in relation to the importance of the human dimension for the future development of quality and excellence.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    A Human-Centered Approach to Quality and Excellence in Management: Selected Papers from the 27th Excellence in Services International Conference, University of Bergamo, Italy, 2024

    The Tower of Bones

    Ryan, Frank P.

    5 976 Ft

    5 498 Ft

    A Human-Centered Approach to Quality and Excellence in Management: Selected Papers from the 27th Excellence in Services International Conference, University of Bergamo, Italy, 2024

    Caspar David Friedrich: The Karlsruhe Sketchbook

    Buck, Stephanie; Korbacher, Dagmar;

    16 243 Ft

    13 807 Ft

    A Human-Centered Approach to Quality and Excellence in Management: Selected Papers from the 27th Excellence in Services International Conference, University of Bergamo, Italy, 2024

    Continuum Thermodynamics and Material Modelling

    Santaoja, Kari; Reddy, J. N.;

    42 992 Ft

    38 693 Ft

    next