• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Working-Class Minority Students' Routes to Higher Education

    Working-Class Minority Students' Routes to Higher Education by Espinoza, Roberta;

    Sorozatcím: Routledge Research in Education; 81;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 150.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)

    71 662 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2012. július 26.

    • ISBN 9780415806725
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem162 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 460 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    While stories of working-class and minority students overcoming obstacles to attend and graduate from college tend to emphasize the individualistic and meritocratic aspect, this book - based in extensive empirical study of American high school classrooms, and in theories of social and cultural capital - examines the social relations that often underpin such successes, highlighting the significant formal and informal academic interventions by educators and other education professionals.

    Több

    Hosszú leírás:

    While stories of working-class and minority students overcoming obstacles to attend and graduate from college tend to emphasize the individualistic and meritocratic aspect, this book - based in extensive empirical study of American high school classrooms, and in theories of social and cultural capital - examines the social relations that often underpin such successes, highlighting the significant formal and informal academic interventions by educators and other education professionals.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. Theoretical Foundation: Educational Social and Cultural Capital  3. Pivotal Moments That Produce Habitus Change  4. Educational Outcomes of a Hybrid Working/Middle-Class Habitus  5. The Transformative Power of Educators  6. Educator-Student Relationships That Shape College Aspirations and Academic Success  7. Conclusion

    Több