• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    Woke Gaming by Gray, Kishonna L.; Leonard, David J.;

    Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    Sorozatcím: Woke Gaming;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 23.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 461 Ft (10 915 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 292 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 169 Ft (8 732 Ft + 5% áfa)

    11 461 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    From #Gamergate to the 2016 election, to the daily experiences of marginalized perspectives, gaming is entangled with mainstream cultures of systematic exploitation and oppression. Whether visible in the persistent color line that shapes the production, dissemination, and legitimization of dominant stereotypes within the industry itself, or in the dehumanizing representations often found within game spaces, many video games perpetuate injustice and mirror the inequities and violence that permeate society as a whole.

    Drawing from groundbreaking research on counter and oppositional gaming and from popular games such as World of Warcraft and Tomb Raider, Woke Gaming examines resistance to problematic spaces of violence, discrimination, and microaggressions in gaming culture. The contributors of these essays seek to identify strategies to detox gaming culture and orient players and gamers toward progressive ends. From Anna Anthropy's Keep Me Occupied to Momo Pixel's Hair Nah, video games can reveal the power and potential for marginalized communities to resist, and otherwise challenge dehumanizing representations inside and outside of game spaces.

    In a moment of #MeToo, #BlackLivesMatter, and efforts to transform current political realities, Woke Gaming illustrates the power and potential of video games to foster change and become a catalyst for social justice.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    The Monster Maker

    Bradbury, Ray

    6 218 Ft

    5 721 Ft

    Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    Prince Caspian: The Return to Narnia

    Lewis, C. S.

    3 865 Ft

    3 556 Ft

    Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    A History Of Britain: B-I

    Mears R, A F;

    10 742 Ft

    10 204 Ft

    20% %kedvezmény
    Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    Vision in Vehicles VII

    Brown, I.D.; Taylor, S.P.; Haslegrave, C.M.; Gale, A.G.

    85 023 Ft

    68 019 Ft

    Woke Gaming: Digital Challenges to Oppression and Social Injustice

    Advancing Electoral Integrity

    Norris, Pippa; Frank, Richard W.; Martinez i Coma, Ferran; (ed.)

    65 690 Ft

    59 121 Ft

    next