• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht by Hooffacker, Gabriele;

    Sorozatcím: essentials;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 14.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        6 217 Ft (5 921 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 243 Ft off)
      • Kedvezményes ár 4 974 Ft (4 737 Ft + 5% áfa)

    6 217 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2024. június 8.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658449438
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem36 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk VII, 36 S. 4 Abb. Illustrations, black & white
    • 560

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Warum berichten Medien u?ber manche Themen und u?ber manche nicht? Warum missfallen uns manche Nachrichten und erst recht manche Kommentare? Was fu?hrt zu Verzerrungen der Wahrnehmung beim Publikum - und auch bei Journalistinnen und Journalisten? Der Band bietet Wissenswertes aus Redaktionen und Journalismus-Ausbildung und gibt Einblicke in die Wahrnehmungspsychologie, etwa den Hostile Media Effekt oder den Third-Person- Effect. Ziel ist, fundierte Medienkritik zu ermo?glichen.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Einleitung.- Warum arbeiten die Medien so, wie sie arbeiten?.- Wie Redaktionen Nachrichten auswa?hlen.- Warum uns manche Informationen nicht gefallen.- Wer wirklich Einfluss auf die Medien nimmt, und wie sie damit umgehen.- Was Medien und Publikum tun ko?nnen.- Nachwort.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Global Perspectives on Corporate Governance and CSR

    Aras, Güler; , Crowther, David; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Recent Advances in Renewable Energy Systems: Select Proceedings of ICOME 2021

    Kolhe, Mohan; Muhammad, Aziz; El Kharbachi, Abdel; Yuwono, Tri Yogi

    102 065 Ft

    81 652 Ft

    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Lia D Castro: Everywhere and Nowhere

    Castro, Lia D., Rjeille, Isabella(ed.)

    15 828 Ft

    14 562 Ft

    20% %kedvezmény
    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Christianity in Britain Since 1914

    Goodhew, David; Smith, Mark

    62 125 Ft

    49 700 Ft

    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Marble Hall Murders

    Horowitz, Anthony

    4 772 Ft

    4 056 Ft

    20% %kedvezmény
    Warum wir die Medien nicht verstehen - und sie uns nicht

    Subtitling: Concepts and Practices

    Díaz Cintas, Jorge; Remael, Aline;

    15 283 Ft

    12 226 Ft

    next