Virtual Reality and Visualization Based on AI Technologies
Proceedings of 9th International Conference on Artificial Intelligence and Virtual Reality (AIVR 2025)
Sorozatcím: Smart Innovation, Systems and Technologies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 267.49
-
110 941 Ft (105 658 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 22 188 Ft off)
- Kedvezményes ár 88 753 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
110 941 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2026. január 7.
- ISBN 9783032109507
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem640 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXIV, 640 p. 229 illus., 114 illus. in color. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book gathers a collection of selected works and new research results of scholars and graduate students presented at the 9th International Conference on Artificial Intelligence and Virtual Reality (AIVR 2025) held in Osaka, Japan during July 11-13, 2025. The focus of the book is interdisciplinary in nature and includes research on all aspects of artificial intelligence and virtual reality, from fundamental development to the applied system. The book covers topics such as system techniques, performance, and implementation; content creation and modelling; cognitive aspects, perception, user behaviour; AI technologies; interactions, interactive and responsive environments; AI/VR applications and case studies.
TöbbTartalomjegyzék:
Bridging Theory and Practice: Developing Virtual Classroom for Interactive Lighting Education.- Mitigating Overfitting in Tikog Grass Prediction: An Enhanced LSTM-XGBoost Model for Sustainable Handicraft Production.- Livia: An Emotion-Aware AR Companion Powered by Modular AI Agents and Progressive Memory Compression.- DATA IMPUTATION STRATEGIES FOR GRU-BASED CORN YIELD FORECASTING: A COMPARATIVE ANALYSIS OF KNN, MICE, AND EM.- Seeing is Feeling: Hyper-Real VR and Emotional Engagement - A Theory-Driven Framework for Visual Factor Design.- Efficacy of Static VR vs. DQN-Enhanced VR with Sensor-Enabled Tactile Feedback for Pediatric Venipuncture: A Randomized Controlled Trial.- Technological Innovations in Education: Virtual Reality’s Role in Qatar’s Educational and Economic Landscape.- Virtual Reality Simulation for Driver’s License Test.- Explosive Neutralization Training in Virtual Reality.- Developing a Virtual Reality Human-in-the-Loop Simulation Interface for Managed Lane Assessment.
Több