Verantwortung - Soziologische und pädagogische Perspektiven
Sorozatcím: Pädagogik;
- Kiadói listaár EUR 35.00
-
14 516 Ft (13 825 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
14 516 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó transcript
- Megjelenés dátuma 2023. szeptember 19.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783837662856
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem170 oldal
- Méret 13x150x225 mm
- Súly 278 g
- Nyelv német
- Illusztrációk Dispersionsbindung 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Mehr Verantwortung wagen? Soziologische und pädagogische Einordnungen eines ambivalenten Konzepts.
TöbbHosszú leírás:
Verantwortung ist allgegenwärtig, denn die Menschen sind als soziale Wesen und in der gesellschaftlichen Arbeitsteilung aufeinander angewiesen. Lothar Böhnisch und Heide Funk legen mit dem Paradigma der Dialektik von Autonomie und Angewiesenheit sowie dem der Verletzlichkeit einen theoretischen Ansatz dafür vor. Das Konzept strukturiert unterschiedliche Sphären und Praxen der Verantwortung und bezieht soziologische und pädagogische Perspektiven aufeinander. So geht der soziologische Teil auf verschiedene Verantwortungsbereiche und ihre Geschlechtsbezogenheit ein, stellt Gesellschaftsmodelle der Verantwortung vor und analysiert Entgrenzungen sozialer Verantwortung. Im pädagogischen Teil wird Verantwortung als Grundkategorie pädagogischen Wissens und Handelns modelliert sowie ihre Bedeutung für eine an Kindern und Jugendlichen orientierte Schulreform herausgestellt.
Besprochen in:
www.socialnet.de, 22.05.2024, Hartmut Kreß
Több
A History of the American Musical Theatre: No Business Like It
26 271 Ft
23 644 Ft