• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • UX for XR: User Experience Design and Strategies for Immersive Technologies

    UX for XR by Hillmann, Cornel;

    User Experience Design and Strategies for Immersive Technologies

    Sorozatcím: Design Thinking;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 40.65
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 859 Ft (16 056 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 372 Ft off)
      • Kedvezményes ár 13 487 Ft (12 845 Ft + 5% áfa)

    16 859 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed.
    • Kiadó Apress
    • Megjelenés dátuma 2021. június 13.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9781484270196
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem255 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIV, 255 p. 77 illus., 75 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 170

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Extending traditional digital platforms to the new frontier of extended reality (XR) requires taking into account what best practices, new concepts, and conventions have been established and what learnings can be brought forward from case studies involving industry leaders. By looking at practical examples from the field of handheld AR breakthroughs, virtual reality (VR) success stories and experimental interaction concept of pioneering XR platforms, you'll see how it's possible to map out a framework of user experience (UX) guidelines to close in on opportunities and challenges that lay ahead.

    This book defines, identifies, and analyzes UX practices for XR environments and reviews the techniques and tools for prototyping and designing XR user interactions. You'll approach the design for experiential state and spatial cognition, using established UX key performance indicators, while taking into account the social dynamics, emotional framework and wider industry context.

    UX design and strategy for the XR space is a new frontier, so UX for XR focuses on case studies and industry research to illustrate the relationship between UX design and the growth of immersive technologies. Practical examples will demonstrate how you should apply UX design principles using designing interactions in XR by identifying the importance of spaces, senses and storyboarding.

    What You'll Learn

    • Explore the challenges and opportunities of designing for XR
    • See how spatial interaction is revolutionizing human computer interaction
    • Examine sensory input and interaction beyond the screen
    • Work with 3D Interaction Design and build a strong 3D UX
    • Understand VR and augmented reality essentials for emotion-rich user experiences
    • Apply UX research techniques for the XR space

    Who This Book Is For

    This book is primarily for UX designers, consultants, and strategists; XR developers; and media professionals

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The History and Future of XR.- Chapter 3: The Rise of UX and How it Drives XR User Adoption.- Chapter 4: UX and experience design: From screen to 3D space.- Chapter 5: Pioneering platforms and UX learnings.- Chapter 6: Practical approaches: UX and XR in the real world.

    Több