• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement by Phuong, Hoang Yen; Nguyen, Thi Van Su;

    From Theory to Practice

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 84.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        40 603 Ft (38 670 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 060 Ft off)
      • Kedvezményes ár 36 543 Ft (34 803 Ft + 5% áfa)

    40 603 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Nova Science Publishers, Inc
    • Megjelenés dátuma 2019. május 10.

    • ISBN 9781536151619
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 236 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is an effort to review the theoretical framework for the use of alternative assessment in EFL contexts and provides a collection of empirical research on alternative assessment for different groups of EFL learners in various classrooms. The aim of the book is not to simply review the past literature on alternative assessment in EFL, rather it aims to evaluate current language policy reforms, in which opportunities for alternative assessment are incorporated. Recent developments and possibilities for alternative assessment implementation in specific language skills are encouraged. The book provides empirical findings specific to certain sub-skills using alternative assessment strategies in EFL. Both the theoretical framework, and the insights and implications from the empirical research described in the book will make alternative assessment more accessible to language teachers in the most relevant and practical way.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    For more information, please visit our website at:https://novapublishers.com/shop/using-alternative-assessment-to-improve-efl-learners-learning-achievement-from-theory-to-practice/

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Optimizaciq wremeni raboty swetofora s pomosch'ü MATLAB

    Kumar, Kaushal; Mishra, Umank; Panuriq, Adarsh;

    18 207 Ft

    17 297 Ft

    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Handbook of Web Surveys

    Bethlehem, J;

    71 160 Ft

    64 045 Ft

    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Creation Node

    Baxter, Stephen

    5 250 Ft

    4 463 Ft

    20% %kedvezmény
    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    An Introduction to Biological Control

    Gutierrez, A.P.; Messenger, P.S.; van den Bosch, R.

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Powers of Curriculum: Sociological Perspectives on Education

    Gobby, Brad; Walker, Rebecca; (ed.)

    26 276 Ft

    23 649 Ft

    20% %kedvezmény
    Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners' Learning Achievement: From Theory to Practice

    Diagnostic Radiology Physics with MATLAB®: A Problem-Solving Approach

    Helmenkamp, Johan; Bujila, Robert; Poludniowski, Gavin; (ed.)

    85 995 Ft

    68 796 Ft

    next