Understanding Games and Game Cultures
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 119.00
-
56 852 Ft (54 145 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 370 Ft off)
- Kedvezményes ár 45 482 Ft (43 316 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
56 852 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2021. március 31.
- ISBN 9781526498014
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 242x170 mm
- Nyelv angol 150
Kategóriák
Rövid leírás:
No longer a marginal media form, the study of digital game industries and ‘gameification’ is more popular than ever. Hjorth and Richardson bring you Understanding Games and Gaming Culture; the must-read guide to global games studies. Giving students the tools to conceptually navigate contemporary game studies, this book examines game development, audience and profit in the context of contemporary global debates and media.
Hosszú leírás:
Digital games are one of the most significant media interfaces of contemporary life.
Games today interweave with the social, economic, material, and political complexities of living in a digital age. But who makes games, who plays them, and what, how and where do we play?
This book explores the ways in which games and game cultures can be understood. It investigates the sites, genres, platforms, interfaces and contexts for games and gameplay, offering a critical overview of the breadth of contemporary game studies.
It is an essential companion for students looking to understand games and games cultures in our increasingly playful and ‘gamified’ digital society.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction: Understanding Games and Game Cultures
Part I: Games in Context
Chapter 2: Methods in Games Studies
Chapter 3: Game Industries and Interfaces
Part II: Communities of Practice
Chapter 4: Game Communities and Productive Fandom
Chapter 5: Esports and Fantasy Sports
Chapter 6: Livestreaming and Let’s Play
Part III: Artful Interventions
Chapter 7: Between Art Games and Game Art
Chapter 8: Serious Games and Games for Change
Chapter 9: Pervasive Games and Urban Play
Part IV: Mobilities
Chapter 10: The Rise and Rise of Mobile Games
Chapter 11: Augmented Reality Games and Playful Locative Media
Chapter 12: Conclusion: Themes and Futures
Rhythm and Meaning in Shakespeare: A Guide for Readers and Actors
12 894 Ft
11 605 Ft
Lonely Planet Las Vegas Encounter
4 313 Ft
4 098 Ft