Transformative L2 Teacher Education Innovations
Insights from Vygotskian Sociocultural Theory
Sorozatcím: ESL & Applied Linguistics Professional Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
18 627 Ft (17 740 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 725 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 902 Ft (14 192 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 627 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. december 17.
- ISBN 9781032825625
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem274 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 11 Halftones, black & white; 14 Line drawings, black & white; 22 Tables, black & white 613
Kategóriák
Rövid leírás:
Transformative L2 Teacher Education Innovations features empirical research studies informed by Vygotskian Sociocultural Theory (VSCT) that are explicitly and intentionally designed to transform second language (L2) teacher reasoning and thinking, as well as L2 teaching practices and pedagogical choices
TöbbHosszú leírás:
Transformative L2 Teacher Education Innovations features empirical research studies informed by Vygotskian Sociocultural Theory (VSCT) that are explicitly and intentionally designed to transform second language (L2) teacher reasoning and thinking, as well as L2 teaching practices and pedagogical choices.
With contributions from scholars and practicing teacher educators, each chapter highlights a designed innovative professional development experience that has created a ?new? social situation of development with a clearly articulated ?ideal? for L2 teachers to embrace and/or achieve. Each study articulates the rationale and unique design features of the innovation, the intentionality behind the choices made when designing and enacting the innovation, and the quality, character, and outcomes of the intervention for L2 teachers. Furthermore, each study documents the forms of mediation that are offered to support L2 teacher professional development, such as conceptual tools, goal-directed activities, and/or social relations/interactions.
The book offers insight into the internal logic of VSCT-informed L2 Teacher Education and provides concrete examples of how L2 teacher educators can adopt a Vygotskian-informed pedagogical stance in their teacher education practices. The edited collection is especially applicable for scholars and teacher educators in language education, applied linguistics, TESOL, and bilingual education who engage with Vygotskian Sociocultural Theory.
TöbbTartalomjegyzék:
List of Contributors
Foreword
Acknowledgements
Notes on Transcriptions
Chapter 1
Több
Muslim Religious Authority in Central Eurasia
47 696 Ft
43 881 Ft