Tourist Behaviour and the New Normal, Volume II
Implications for Sustainable Tourism Development
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 001 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. február 7.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031458651
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem366 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 642 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXIX, 366 p. 21 illus. Illustrations, black & white 535
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book delves into tourist behavior and sustainable tourism, especially in the post-pandemic era. Amid the pandemic, Ukraine-Russia tensions, social shifts, geopolitical changes, and climate concerns, the tourism industry has witnessed significant shifts in travel patterns. The sector now grapples with newfound complexities driven by emerging tourism experiences, niche markets, and technology-driven services. Interestingly, these complexities have paved the way for more sustainable consumption patterns.
Contributors in Volume II, explore sustainable development with topics such as environmental and economic sustainability, as well as governance and ethics covered. Taken together, these collections propose solutions in nine thematic areas that are relevant to the UN Sustainable Development G
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction: The Interplay between Tourism Resilience and Sustainability in the New Normal.-
Part A : Tourism behaviour and Sustainable Tourism
2. Tourism Decolonization, Geopolitics and Degrowth: A Theoretical case for Tourism Sustainability in East Africa.-
3. THE SHADOWS OF HOSPITALITY: the figure of tourist-gaze reconsidered.-
4. Accessible tourism: a review of recent research trends and future agenda.-
5. “Are we there yet?”: Mindful consumption and tourist behaviour in the post-COVID world.-
Part B: Environmental sustainability and Tourist Behavior in the New Normal (SDG 7, 12, 13, 14 and 15)
6. The willingness ofDutch Travellers to travel pro-environmentally post-Covid-19.-
7. Tourist behavior for Sustainable Development in the Cumbres de Majalca National Park, Mexico. Challenges in a post-pandemic context.-
8. Transcending beyond Sustainable Tourism through a ‘Well-Being’ perspective: A Sustainability Framework for the New Normal.-
10. Post COVID-19 era: Possibilities for Responsible Tourism.-
11. Ecotourism Principles, Responsible Travel and Building a Sustainable Post-Pandemic Destination Kenya.-
Part C: Economic Sustainability and Governance trends and Tourist Behavior in the New Normal (SDG 1, 16 and 17)
12. Trends in post-pandemic tourism in underdeveloped countries: The Case of Ghana.-
13. Protected areas and tourism in the New Normal: An analysis of temporal and scalar tensions of sustainable tourism governance in the Finnish Arctic.-
14. Proximity tourism in the New Normal: Towards a more sustainable tourism behavior.-
15. Tourism Degrowth in the New Normal: Exploring the impacts of COVID-19 on travel patterns and attitudes.-
16. Glamping in Nature-based destinations: A product for tourism recovery.-
Part D: Socio-cultural sustainability, Host perspectives and Tourist Behavior in the New Normal ( SDG 1,3,5,8 and 11)
17. Community-led Cultural Tourism in Purulia: Changing the Face of Tourism in the New Normal.-
18. Ecotourism and grand challenges: A Gen Z perspective in the context of Lebanon.-
19. Conclusion: Tourist behaviour in the New Normal and its implications on Sustainable Tourism Development: Emerging realities, tensions and prospects.-
Több
Richter V. Jerome U.S. Supreme Court Transcript of Record with Supporting Pleadings
14 066 Ft
12 941 Ft