Tourism, Knowledge and Learning
Sorozatcím: Routledge Insights in Tourism Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 19.99
-
9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 910 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 640 Ft (7 276 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 550 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. május 27.
- ISBN 9781032275642
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem130 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 240 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 19 Illustrations, black & white; 17 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 557
Kategóriák
Rövid leírás:
This book contributes to the understanding of how tourism can be designed to provide conditions for learning. This involves learning for tourists, the tourist industry, public authorities and local communities.
TöbbHosszú leírás:
This book contributes to the understanding of how tourism can be designed to provide conditions for learning. This involves learning for tourists, the tourist industry, public authorities and local communities. We explore how tourism, knowledge and learning can be used as means towards sustainable development through current, new or changed structures, concepts, activities and communication efforts. The book should be seen as both an inspiration for tourism actors (e.g. tourism attractions, policy makers and other industry actors), and a scholarly contribution to further research. A holistic approach distinguishes this book from most existing literature that focuses on separate units of tourism, for instance, personal or community well-being, nature-based tourism, cultural heritage tourism or tourism that is a result of researchers’ travels (so-called scientific tourism). The various contributors to the book provide a range of perspectives and experiences, from social sciences with a focus on marketing, innovation management, human geography and environmental law, to arts and humanities with a focus on heritage studies, archaeology and photography, and, finally, to natural sciences with a focus on marine sciences.
The Open Access version of this book, available at www.taylorfrancis.com, has been made available under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 license
Több
Tartalomjegyzék:
1. An introduction – learning and sustainable tourism. 2. Destination development based on knowledge and learning – initiating a UNESCO biosphere reserve (BR) in Bohuslän. 3. Science tourism – a conceptual development. 4. Learning on guided tours: historical perspective. 5. Experience-based learning through archaeological information panels – using herirtage interpretation. 6. Extended ways of experiencing climate change – from photography to virtual reality in Svalbard. 7. Citizen science as a tourist attraction – an active learning tourist experience. 8. Towards a research agenda on tourism, knowledge and learning.
Több
The Problem of Monopoly: A Study of a Grave Danger and of the Natural Mode of Averting It...
7 650 Ft
7 038 Ft