• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Twenty Most Effective Language Teaching Techniques

    The Twenty Most Effective Language Teaching Techniques by Nation, I.S.P.;

    Sorozatcím: ESL & Applied Linguistics Professional Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    From leading scholar and applied linguist Paul Nation, this book explains the twenty most effective language teaching techniques and why they work. Backed by decades of research and expertise, Nation examines the principles of learning connected to these techniques, as well as the factors affecting their choice and usage.

    Több

    Hosszú leírás:

    From leading scholar and applied linguist Paul Nation, this book describes and explains the 20 most effective and efficient language teaching techniques and why they work. Backed by decades of research and expertise, Nation examines the principles of learning connected to these techniques, as well as the factors affecting their choice and usage.


    These techniques are organized around the four skills of listening, speaking, reading, and writing. For each skill, there is an opportunity for learning through meaning-focused use, an opportunity for learning through deliberate study, and a window for fluency development through working with easy material. Each technique is described and analyzed to demonstrate its learning goals and the principles of learning in use.


    In demonstrating key techniques and methods for language learning, this book is particularly useful for pre-service teachers and students in applied linguistics, TESOL, and language teaching. Each chapter also has a substantial list of research topics for projects or theses.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction


    Chapter 1             Language teaching techniques and the four strands


    Chapter 2             A system of tasks for language learning


    Chapter 3             Group work and language learning


    Chapter 4             The principles of learning


    Listening


    Chapter 5             Extensive listening and viewing


    Chapter 6             Dictation


    Chapter 7             Easy listening


    Speaking


    Chapter 8             Informal conversation


    Chapter 9             Problem-solving speaking


    Chapter 10           Prepared talks


    Chapter 11           Hearing and pronunciation practice


    Chapter 12           4/3/2


    Reading


    Chapter 13           Extensive reading


    Chapter 14           Intensive reading


    Chapter 15           Speed reading     


    Writing


    Chapter 16           Extensive writing with feedback


    Chapter 17           Information transfer


    Chapter 18           Guided writing


    Chapter 19           Substitution tables


    Chapter 20           10-minute writing


    General purpose


    Chapter 21           Linked skills activities


    Chapter 22           Projects


    Chapter 23           Vocabulary flash cards


    Chapter 24           Learner training


    Research


    Chapter 25           Researching language teaching techniques


    Appendix 1          A feedback system for writing and self-checking procedures


    References


    Index

    Több